Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lenzen kopen in londen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lenzen kopen in londen

    allen,

    is het interessant om lenzen te kopen in londen of is dit totaal niet aan te raden. Graag jullie suggesties en ook waar ik kan langslopen.

    grtz

    Froggy

    eos 550d, 18-135mm

  • #2
    Re: lenzen kopen in londen

    Ik zou eens een goed Engels camerstijdschrift kopen, daar krijg je een goed idee van de prijzen en adressen.
    What Digital Camera bv.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: lenzen kopen in londen

      De pond heeft al beter gestaan

      Comment


      • #4
        Re: lenzen kopen in londen

        ik denk dat het voor lenzen niet zo opportuun is om in UK te kopen... Electronica zelf daarentegen is wel stuk goedkoper (dus een camerabody bv...).
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment


        • #5
          Re: lenzen kopen in londen

          De prijzen in Londen zijn met de huidige koers niet zo interessant. Vlakbij het British Museum heb je wel een leuk winkeltje: The Camera cafe oftewel Aperture.



          Echt goedkoop is het niet, maar wel sfeervol en ik heb er wel eens een gebruikte Billingham tas gekocht voor een prikkie.
          Sony en Olympus
          Fotoseries

          Comment


          • #6
            Re: lenzen kopen in londen

            Ik heb ook al goede dingen gehoord van Grays of Westminster (wel alleen Nikon denk ik) en Calumet. Die laatste zullen wel een winkel in Londen hebben, zeker ?

            Je kan ook via Warehouse Express online kopen...een Lowepro Pro Trekker 600 AW kost daar momenteel 275 euro, terwijl je hier in België 400 euro betaalt...(toegegeven, ik koop zelf nooit fotografiemateriaal online, maar voor de die-hard online kopers misschien interessant).

            Last edited by JorisVdB; 26 augustus 2010, 18:51.
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

            Comment


            • #7
              Re: lenzen kopen in londen

              Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
              Je kan ook via Warehouse Express online kopen...een Lowepro Pro Trekker 600 AW kost daar momenteel 275 euro, terwijl je hier in België 400 euro betaalt.
              Amai das duur zeg kijk es hier

              Comment


              • #8
                Re: lenzen kopen in londen

                Sorry voor het off-topic gaan, maar dat is een Lens Trekker. Een Pro Trekker is iets volledig anders en kost op Topfoto.nu 270 euro. En dan zou ik het nog eerder in het VK kopen, eerlijk gezegd.

                Ik zou zeggen, kijk eens welke lenzen je zou willen hebben en check de prijzen zo eens...de valuta kan je altijd via internet omrekenen. Als je een Mac hebt kan dat via een widget op het Dashboard, zo doe ik het altijd.
                Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                Comment


                • #9
                  Re: lenzen kopen in londen

                  ik heb bij grays, warehouseexpress en Mifsuds al gekocht (en dit waren seriueze dingen)
                  Alles heel correct en snel verlopen. Maar momenteel zou ik het niet doen, het GBP staat te hoog. Weet ook dat de garantie er toch maar 1 jaar betreft.
                  Bij grays is dat 2 jaar, maar het tweede loopt via de winkel.
                  Let op als je met Creditkaart betaald, die gasten kunnen een serieuze commissie nemen (verschil wisselkoers GBP/EUR)
                  BD0497BE : Nikon body + glas
                  www.RudyVerrijt.info

                  Comment


                  • #10
                    Re: lenzen kopen in londen

                    Ik zou ook momenteel geen lenzen kopen in Londen: Pond inderdaad te duur. Een jaar of twee geleden, toen de Pond ongeveer 1 € stond én de prijzen in Pond een pak lager waren dan vandaag, waren er zaakjes te doen. Nu niet meer.
                    Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
                    Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
                    GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

                    Comment


                    • #11
                      Re: lenzen kopen in londen

                      Twee jaar geleden stond het pond 1,12, en nu staat het 1,22.
                      Alles is dus circa 10% duurder geworden, maar als de prijzen ooit gebaseerd waren op 1,4-1,6 kan er nog wat bespaard worden.

                      Prijslijstje meenemen en kijken of het de moeite waard is.
                      Alleen daarvoor naar Londen gaan zal niet echt lonen denk ik.
                      Tenzij je een echt dure lens wil, maar dan zou ik toch vooraf stock en prijs controleren.

                      Comment

                      Working...
                      X