PDA

Volledige versie bekijken : De andere kant van het kanaal

Jacobs Pascal
26 augustus 2010, 11:34
..Engeland op een boogscheut van de Caps...

http://i375.photobucket.com/albums/oo196/killclone2004/People/FinalCapGrisnez1.jpg

Jan Modaal
26 augustus 2010, 12:21
De voorgrond is al de moeite waard!

Mvg,

Jan

spikkesenior
26 augustus 2010, 18:49
is dat een franse frituur op de voorgrond ? knap beeld

doudeke
27 augustus 2010, 02:58
Eenvoudig verhaal met boeiende facetten en bovendien heel aangenaam om zien. Licht en
luchtig, zoals ik het graag mag. :G:G

berto
27 augustus 2010, 09:27
Een doorsnee snapshot of vakantie kiekje. Dat zijn we niet gewoon van Schoonspikke en toch zeker niet in SC.
Sorry Pascal.

Groeten, Bert

tullep
27 augustus 2010, 10:32
dagelijks tafereeltje heel knap vastgelegd...leuk hoe ze zo naar de overkant kijken...

doudeke
27 augustus 2010, 11:15
Een doorsnee snapshot of vakantie kiekje. Dat zijn we niet gewoon van Schoonspikke en toch zeker niet in SC.
Sorry Pascal.

Ik wil je niet tegenspreken, hoor Bert. Daarvoor vind ik dat iedereen te veel zijn eigen
goesting mag prefereren. Maar voor mij zijn dergelijke prentjes dierbaar. Ik mag dat
graag zien, graag mee met die mensen de overkant -waar wie weet het gras groener is-
staan te turen bij een frietkot.
Het stemt me mild, misschien zelfs een tikkeltje vrolijk.

toktok
27 augustus 2010, 11:16
Een doorsnee snapshot of vakantie kiekje.

Ik vind deze foto allesbehalve doorsnee, een verademing op BD eerder. Let vooral op de juffrouw in het frietkot.

Groeten.

Jacobs Pascal
27 augustus 2010, 12:09
Ik vind deze foto allesbehalve doorsnee, een verademing op BD eerder. Let vooral op de juffrouw in het frietkot.

Groeten.

Voila :G... er zit genoeg moment actie in deze opname om net wat langer te kijken..Misschien zie je wel iemand op de achtergrond..;)

berto
27 augustus 2010, 13:10
Oke, ik trek mijn woorden terug:o ;)

Groeten, Bert

Jacobs Pascal
27 augustus 2010, 13:48
Oke, ik trek mijn woorden terug:o ;)

Groeten, Bert

Komaan Bert...Iedereen zijn mening respecteer ik.;)

Erven
27 augustus 2010, 14:26
Voor mij een mooie en voor mij allesbehalve een snapshot, maar ieder zijn mening hoor. Doet me eerder danken aan een postkaart. Enkel de auto naast de frituur had er beter niet gestaan;). Het verbaasd me vaak hoe goed je Engeland soms kunt zien liggen, en op andere dagen helemaal niet.

devid
27 augustus 2010, 18:31
mijn favoriete plaatje , anders en mooi :G

lockdriver
28 augustus 2010, 09:47
Had de witte auto er niet op gestaan, dan was dit een heel sterk beeld geweest....(soms maken verhalen de foto sterker dan hij is....;))