Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pixagogo...? 2de probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pixagogo...? 2de probleem

    ligt die site uit of heb ik alleen troubles...?

    ....there are no albums in the gallery's to show....plezant

  • #2
    Nope , hier loopt tie ook niet helemaal perfect meer
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Zelfde hier, zal wel aan pixagogo zelf liggen dan ?
      Peter

      http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
      http://www.photoblog.be/peterwarson

      Comment


      • #4
        [officiele mededeling door Pixagogo]

        Sorry aan iedereen die vanavond problemen gehad heeft. Die waren te wijten aan het uitvallen van de centrale netwerk switch bij onze infrastructuurprovider. Hierdoor waren we deels of geheel uit de lucht tussen ong. 18.30u en 21.30u. De Uploader functie was iets later terug, zo rond 22u.

        Op geen enkel ogenblik zijn er data in gevaar geweest, maar het kan zo geleken hebben vanwege die netwerktoestand ("... there are no albums...") - en dat is allesbehalve leuk, vinden ook wij.

        Ondertussen apprecieren we nog steeds ten zeerste de hoge kwaliteit van albums (en vooral publieke albums;->) die de BD leden bij ons posten.

        Als compensatie lichten we hier graag een klein tipje van de sluier op: binnen niet al te lange tijd kan je de site in onze moedertaal verwachten, en vanaf eind januari zal je rechtstreeks vanuit onze albums kunnen laten printen via een solide en bekende dienst, met thuisbezorging en tegen heel erg goede tarieven!! (vooral voor grote reeksen - nog effe opsparen die kiekjes!)

        Altijd in feedback geinteresseerd!

        Vriendelijke foto-groeten,

        Paul

        650diesel etc.
        "There's nothing like adding a touch of chaos to an existing state of confusion."

        Comment


        • #5
          als ik 'n prive album aanmaak krijg ik steeds 'n fout bij 't invullen van paswoord, krijg wel de gallery te zien, maar de instellingen (kleuren etc) kloppen niet...?

          Comment


          • #6
            Ligt de boel weer plat of ligt het aan mij
            Ik heb juist 60 man doorverwezen naar een album

            Comment


            • #7
              Originally posted by wesley
              Ligt de boel weer plat of ligt het aan mij
              Ik heb juist 60 man doorverwezen naar een album
              troost je...hier ook..

              Comment


              • #8
                Al opgelost

                Comment


                • #9
                  Originally posted by wesley
                  Al opgelost
                  Je was me net voor, Wesley. We hebben gedurende ongeveer 90 minuten een database-toegang probleem gehad met diverse effecten. Nu draaien we terug, zij het nog niet op volle stoom. Geen directe problemen meer te verwachten. Met excuses!

                  Paul
                  650diesel etc.
                  "There's nothing like adding a touch of chaos to an existing state of confusion."

                  Comment


                  • #10
                    Tweemaal op tijd van meer dan een maand. Als ik zie hoe regelmatig we rode kruisjes krijgen van anderze sites dan vind ik dat niet zo erg.
                    Ik zou het wel apreciëren als er de mogelijkheid was om comentaar bij de foto's te krijgen.
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by paulrmc
                      Originally posted by wesley
                      Al opgelost
                      Je was me net voor, Wesley. We hebben gedurende ongeveer 90 minuten een database-toegang probleem gehad met diverse effecten. Nu draaien we terug, zij het nog niet op volle stoom. Geen directe problemen meer te verwachten. Met excuses!

                      Paul
                      het probleem van de (background)colors bij prive-albums is nog steeds niet opgelost...moet nog steeds tot 3 maal refreshen vooralleer het juist is...how come...?...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by w00ha
                        Originally posted by paulrmc
                        Originally posted by wesley
                        Al opgelost
                        Je was me net voor, Wesley. We hebben gedurende ongeveer 90 minuten een database-toegang probleem gehad met diverse effecten. Nu draaien we terug, zij het nog niet op volle stoom. Geen directe problemen meer te verwachten. Met excuses!

                        Paul
                        het probleem van de (background)colors bij prive-albums is nog steeds niet opgelost...moet nog steeds tot 3 maal refreshen vooralleer het juist is...how come...?...
                        Tiens. Zal morgenvroeg even checken bij het team hoe dat nu eigenlijk zit...

                        Bedankt!

                        Paul
                        650diesel etc.
                        "There's nothing like adding a touch of chaos to an existing state of confusion."

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Lazy Charles
                          Tweemaal op tijd van meer dan een maand. Als ik zie hoe regelmatig we rode kruisjes krijgen van anderze sites dan vind ik dat niet zo erg.
                          Ik zou het wel apreciëren als er de mogelijkheid was om comentaar bij de foto's te krijgen.
                          Hey LC, hoe zie je die commentaar-mogelijkheid juist - concreet dan?

                          Mag iedereen die het album ziet er eender wat opzetten? En kan die persoon het dan ook nog terug wijzigen? Kan iemand anders het wijzigen? De auteur van het album?

                          Enfin, we zijn volop op zoek naar de juiste specs hiervoor...

                          Paul
                          650diesel etc.
                          "There's nothing like adding a touch of chaos to an existing state of confusion."

                          Comment


                          • #14
                            Ik denk dat je met je voorstellen reeds goed in de richting zit. Als ik op sommige sites foto's zie zie ik er regelmatig commentaar bij, je zou daar eens kunnen gaan uitzoeken.
                            Mogelijk zou kunnen dat iemand zijn eigen commentaar kan editen en zelfs verwijderen zolang er geen volgende reply is geweest. De auteur van het album commentaar op zijn albums laten wijzigen is een beetje gek hé, hij kan altijd een reply doen op iets dat hij wil weerleggen of becommentariëren.
                            Albums
                            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                            Comment

                            Working...
                            X