Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Model - ruïne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Model - ruïne

    Beste,

    Een van komende dagen als het weer wat mee wil zou ik van mijn zwangere vrouw (35 weken) een aantal foto's willen maken op kasteeltje ter elst hier in Duffel. Waar nog niet zo lang geleden een event geweest is van BD. Ik kon er spijtig genoeg niet bij zijn.

    Graag had ik wat tips gehad waarop ik moet letten om toch een paar mooie foto's te bekomen. Zowel omtrent houdingen, uur opname, instellingen, do and dont's enz...

    Materiaal is beperkt ben nog maar ne beginner D90 + 18-70 f/3,5-4,6

    alvast bedankt voor de reacties


    mvg

    Dirk
    Nikon D90 + Nikon 18-70 f/3.5-4.5

  • #2
    Re: Model - ruïne

    Oorspronkelijk geplaatst door Dirk-r Bekijk bericht
    Graag had ik wat tips gehad waarop ik moet letten om toch een paar mooie foto's te bekomen. Zowel omtrent houdingen, uur opname, instellingen, do and dont's enz...
    je materiaal is zeker goed genoeg!

    ga op zoek naar mooi zacht light... dat vind je bij een bewolkte hemel makkelijk... zon is erg hard, vermijdt die... tenzij je in de late namiddag werkt, dan is de zon zachter.
    Laat de buik zien... daar gaat het immers over...
    Zet je diafragma helemaal open, zodat de achtergrond zacht wordt...

    fotootje van dit weekend:

    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Model - ruïne

      een reflectiescherm kost niet zoveel en kan erg handig zijn voor zulke shoot....misschien te overwegen...
      http://www.jvs-photography.be/

      Comment

      Working...
      X