PDA

Volledige versie bekijken : Zomercarnval Kortrijk

Kariboe
23 augustus 2010, 23:08
.

Waaaaw... wat 'n sfeer... :eek:

Opwindend, opzwepend,
ritmisch - onweerstaanbaar ritmisch !
Uitbundig, aanstekelijk, uitdagend
sensueel...

Zinnestrelend, ZINNEN... strelend :cool:
En... oprecht, oneindig oprecht !

Ach... ik ben een stijve hark :D

http://www.pbase.com/karibou/image/127755987/original.jpg

Niet mijn normale fotografie, maar ik wou een nieuw 'lenske' testen... :rolleyes:
Jeetje, wat heb ik genoten van die intense vibraties die de sambamuziek door je vege lijf laat stromen... :cool:
Greetz, Kariboe
.

Jos Vanhengel
23 augustus 2010, 23:40
Volgens mij drukt dat nieuwe lenske de inboedel een beetje samen. Cup-correctie? :clown:

Vrolijk plaatje, Koen. :G ;)

bouk
24 augustus 2010, 10:38
lekkere kleurplaat.
handje zweeft wel wat vreemd.
grt,bouk.

G.R.
24 augustus 2010, 12:50
Super plaat in alle opzichten:G Proficiat:love:

sharpball
24 augustus 2010, 21:25
Het ritme springt uit deze plaat:G & zeer mooi van kleur:G

devid
24 augustus 2010, 21:41
[CENTER].

Niet mijn normale fotografie
.

:confused: t'is toch ook macro :D
mooi

bleuspics
25 augustus 2010, 06:57
Het ritme springt uit deze plaat:G & zeer mooi van kleur:G

vind ik ook,
mooi vastgelegd :G

cwe
25 augustus 2010, 19:14
Vrolijke, kleurrijke foto :G

doudeke
26 augustus 2010, 11:57
Ritme, kleur en een uitbundigheid die je heel even van alle zorgen verlost. :G:G

tantine
26 augustus 2010, 12:09
Wat een vrolijk en kleurrijk plaatje zeg!!
Kariboe.....ik denk....ja ...ik ben er zeker van....ze heeft een boontje voor je!!!:love:
Hoe zij naar jou kijkt....amai...mis hier eigenlijk nog een knipoogje!!;)
Knap hoor!!:G
Gr Pascale

Digitalclickx
26 augustus 2010, 13:18
Was idd de moeite.

:G

(ik stond waarschijnlijk aan de overkant van de straat - check mij site)

Ludo V.
27 augustus 2010, 00:06
Nu ben ik ook een stijve hark;):G

t.billy
27 augustus 2010, 11:28
Opwindend, opzwepend,
ritmisch - onweerstaanbaar ritmisch !
Uitbundig, aanstekelijk, uitdagend
sensueel

Je pakt de woorden uit mijn mond ;) :G:G prachtfoto

robbydorine
1 september 2010, 21:02
Waarom niet op Max 900 px van dit kan er toch nooit genoeg opstaan.
Je titel en handtekening nemen ook al een grote hap uit de foto wat ik onnodig vindt maar wie ben ik.

Ik moet het toch nog gewoon worden van die Braziliaanse meiden op een Belgische carnaval. Als een olifant in een porselijnen winkel maar dan is hier de dame de porselijnen winkel.

Het is een foto zoals jij beschrijft

Ik vindt wel dat er weinig glittering te zien is al is het matriaal aanwezig, maar dat zal dan wel aan aan het Belgische weer liggen.

:G foto maar kan niet groot genoeg posterformaat) bekeken worden want daar ligt de kracht van deze foto

Robby BB

Kariboe
8 september 2010, 17:12
Ooops, een beetje 'n late reactie... :o
Bedankt voor het pennen en het kijken :G

Kariboe.....ik denk....ja ...ik ben er zeker van....ze heeft een boontje voor je!!!:love:
Hoe zij naar jou kijkt....amai...mis hier eigenlijk nog een knipoogje!!;)
Knap hoor!!:G
Gr PascaleAmaai nog nie... ze kroop bijna in mijn lens :D
Maar... groot respect voor die dansers en muzikanten : hun enthousiasme is oprecht en werkt zeer aanstekelijk. Ze houden echt van het ritme en van de muziek. Dat zie je zo !!! :cool:

(ik stond waarschijnlijk aan de overkant van de straat - check mij site)Yep, we waren daar als fotograaf niet alleen. :eek:
Sommigen waren echt opdringerig en namen soms gedurende lange tijd het zicht van de toeschouwers weg... geen gemakkelijken oefening... :rolleyes:

Greetz, Kariboe

Jacobs Pascal
10 september 2010, 06:30
Deze plaat kan zo in een boekske..
Was uwe zoom te lang geworden of zo dat ze bijna er tegen zat? :p:p:p

Koen welke lens jong? Ik zie da nie.

Kariboe
10 september 2010, 13:04
Koen welke lens jong? Ik zie da nie.Mijn spiksplinternieuwe Nikkor 70-200mm f/2.8 VRII. Een dijk van een lens... een droom om mee te werken :G
Greetz, Koen

tantine
10 september 2010, 13:47
Mijn spiksplinternieuwe Nikkor 70-200mm f/2.8 VRII. Een dijk van een lens... een droom om mee te werken :G
Greetz, Koen

Hi Kariboe,
Een vraagje.....ik heb gezien dat jij je sigma 70-200 verkocht hebt en de nikkor 70-200 gekocht hebt......is er een groot verschil tussen beiden qua scherpte en kwaliteit?
Want ik ben van plan er ook één te kopen...maar qua prijs is er toch een groot verschil:(.
Bedankt alvast!!
Gr Pascale

Kariboe
10 september 2010, 14:20
Hi Kariboe,
Een vraagje.....ik heb gezien dat jij je sigma 70-200 verkocht hebt en de nikkor 70-200 gekocht hebt......is er een groot verschil tussen beiden qua scherpte en kwaliteit?
Want ik ben van plan er ook één te kopen...maar qua prijs is er toch een groot verschil:(.
Bedankt alvast!!
Gr PascaleHmmm, een eenvoudige vraag, geen eenduidig antwoord :rolleyes::D
Ik had een goede Sigma 70-200 ! Scherp en mooi in de kleuren. Ik was er "kontent" van. Maar die nieuwe Nikkor is euh... nog een slagske beter. Scherper, performanter. En die VRII is ongehoord knap. Het objectief is op mijn D300 (schijnbaar +/- 100-300mm door de cropfactor) bijzonder handelbaar uit de hand. Kaderen en afdrukken is door de performante VR een droom !

Is het kwaliteitsverschil echter in verhouding tot het prijsverschil tussen de twee merken ? Een moeilijk in 't algemeen te beantwoorden vraag en zeer subjectief. Voor mij wel want ik vind scherpte een heel belangrijke maatstaf, maar toegegeven het is een smak geld.

Nog dit misschien ;
- Sigma is echt niet slecht, maar toch moet je opletten voor 'slechte' exemplaren. Ikzelf heb nog nooit te klagen gehad (wel integendeel), maar toch moet je (naar 't schijnt) zeer attent zijn bij de aanschaf.
- De Nikkor 70-200mm, f/2.8 VR (de voorganger) is echt ook wel goed (en al zeker op 'cropcamera's) en is tweedehands (mits wat geluk en zoeken) echt wel aan interessante prijzen te vinden.
- Ik heb in dit verband veel vertrouwen in de gedachten van "frank207be". Hij is als het ware bezeten als het gaat om het testen van zijn objectieven en is bijzonder kritisch. Zijn oordeel schat ik dan ook hoog in :
http://forum.belgiumdigital.com/f35/nikon-eerste-indrukken-af-s-nikkor-70-200mm-f-2-8g-ed-vr-ii-n-286334.html

Nog dit, om het pixelpeepen te relativeren :
De "foto", het "fotograferen" blijft - en dat weet jij al even goed als ik :green: - nog altijd het belangrijkste ! De kwaliteitsvoorsprong die je haalt door een (dure) Nikkor 70-200mm te gaan gebruiken zal uiteindelijk in je beeld minimaal zijn; het aandeel ervan zal klein zijn. De andere elementen (techniek én visie van de fotograaf) blijven in de totstandkoming van "de foto" veel belangrijker...
Maar als je bereid bent om voor "één procentje meer", een kleine 1000 euro meer neer te leggen, dan doe je een goede zaak. En... laten we eerlijk zijn, het kleine kind in ons vind het natuurlijk bijzonder leuk om een fijn stukske mechaniek in de handen te houden... :green:

Heb ik je nu geholpen ? Waarschijnlijk niet veel hé... Integendeel zeker ?! :D
Ik ken het gevoel ;)
Gegroet, Koen