Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Traag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Traag

    Ik vind dat de chalenge van november "Transport" zo draag op gang komt.Momenteel nog maar 1 inzender. Allee de sint is nu gekomen. Of zitten alle BD-leden te spelen met het vele en leuke speelgoed. Hij/Zij is tot nu toe de grote winnaar van deze chalenge. Nu op het eerste zicht is "Transport" nu zo geen moeilijk onderwerp. Of toch. Ja ik weet ook niet goed hoe ik het in beeld moet brengen. Maar hoop tegen het eind van de maand wat inspiratie te hebben gevonden. Ik wens iedereen veel succes toe.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Ach , we hebben nog de hele maand de tijd om iets leuks te fotograferen Zeg je dat nu als het b.v de 20e December is , dan geef ik je groot gelijk .......
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Transport is de challenge van DECEMBER, niet november spooky.
      Mavica CD200 VCL-HG2037X VCL-MHG07A

      Comment


      • #4
        Zijn wij al december. Wat vliegt die tijd. Welke dag zijn wij vandaag eigenlijk??
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #5
          Geen idee want morgen is het weer een andere.

          Ik weet nog niet hoe maar ik vermoed dat de winnende foto van deze maand gemaakt zal worden met behulp van een kartonnendoos (net als de winnaar van lichten, coctails, etc).
          Mavica CD200 VCL-HG2037X VCL-MHG07A

          Comment


          • #6
            Originally posted by blue.eyes
            Geen idee want morgen is het weer een andere.

            Ik weet nog niet hoe maar ik vermoed dat de winnende foto van deze maand gemaakt zal worden met behulp van een kartonnendoos (net als de winnaar van lichten, coctails, etc).
            Helaas valt je theorie in duigen ... de winnaar van "lichten" heeft geen kartonnen doos gebruikt, dat was wel Tim, de 5e in de uitslag ...
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment


            • #7
              Ik dacht al dat er stakingen waren in de 'transport'
              lijn
              canon eos 350d

              Comment


              • #8
                Katelijn dat zou nog geen mis onderwerp zijn moest het transport nu deze maand staken. Stel je voor stakende voertuigen mooie beelden zouden te nemen zijn. Maar voor mij moet men nu niet speciaal daarom staken hoor. Want dat betekent dan weer ellende
                Spookys Fotoweb
                BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                Comment

                Working...
                X