PDA

Volledige versie bekijken : de duiker...

tullep
21 augustus 2010, 19:50
dit is een aanrader : als jullie nog de kans krijgen om morgen zondag naar antwerpen te gaan : DOEN!!!!
drie dagen lang wordt hier een "reuzenspel" gespeeld...genaamd " de duiker"...
reuzen die antwerpen doorkruisen...het verhaal kan je lezen op :
http://www.zomervanantwerpen.be/de-duiker/384
zelden zoveel mensen op de been gezien, zelden zoveel mensen terug een beetje "kind" zien worden...mensen die vroegen : hoelang slaapt hij al? wanneer wordt hij wakker? hoe oud is hij?
Toen "de duiker" passeerde kreeg je een soort vrolijke optocht van de mensen, een beetje zoals vroeger denk ik als er een circus door de stad trok om reklame te maken...
ik heb veel volwassenen gezien met glanzende ogen, velen die een traantje wegpinken (waaronder ikzelf), twas echt prachtig...te zien hoe zoiets tot stand komt door het samenwerken van vele mensen...die dan ook een oorverdovend applaus kregen toen ze "de duiker" met een slaapliedje in slaap hadden gekregen...
kortom : GA EN ZIE!!!!!! (en voel je terug een beetje kind worden....;))

http://i37.tinypic.com/9vjkeg.jpg

wernwatt
21 augustus 2010, 23:07
De vorige 2 keer ook al naar de reuzen gaan kijken, morgen gaan we picknicken in Park Noord bij de Duiker

BTW Prachtige foto

Lambert Jan
21 augustus 2010, 23:11
Hilde,
mooi stukje documentaire straatfotografie. Heb er een en ander over gelezen en gezien. Bij een volgende gelegenheid zou ik graag een "overzichtsfoto" zien van dit evenement, de mensenzee en de grootsheid van deze mechanische "reuzen".

De foto: contrastrijk, alleen jammer van de kleurloze lucht, maar daar kon je waarschijnlijk weinig aan doen ? Frank en Sabine werkten niet mee vandaag ?

doudeke
22 augustus 2010, 02:52
Mooie foto, Hilde. En je enthousiasme is aanstekelijk. Bijna was ik nu van uit Brugge te
voet vertrokken naar de Scheldestad. Maar ik heb mijn linkervoet verstuikt. :G:G

bouk
22 augustus 2010, 09:15
leuk opname, maar een schreeuwende tekst.
grt,bouk.

tullep
22 augustus 2010, 09:42
leuk opname, maar een schreeuwende tekst.
grt,bouk.

sorry Bouk, :o
kinderlijk enthousiasme...
af en toe krijgt een mens dat eens...gelukkig maar ;)

MG-TF
22 augustus 2010, 19:49
mooi vast gelegd, hier heb je ook de verhouding al goed weergegeven, zal wel de moeite geweest zijn :G:G

tantine
22 augustus 2010, 21:26
Mooie foto, Hilde. En je enthousiasme is aanstekelijk. Bijna was ik nu van uit Brugge te
voet vertrokken naar de Scheldestad. Maar ik heb mijn linkervoet verstuikt. :G:G

Idd....had er ook graag willen naartoe gaan:(
Moet waarschijnlijk de moeite waard geweest zijn!!!
Mooi!!

En Doudeke......een beetje rustig aandoen hé....veel rusten met je been omhoog is de boodschap!!:p

Gr Pascale

Ludo V.
27 augustus 2010, 01:12
Een van de betere foto's die ik al gezien heb van dit evenement :G:G

fabke
27 augustus 2010, 21:03
Heel mooi met die acrobaat erbij !
grtje,s fabke

pagigoli
28 augustus 2010, 00:17
Piep!

/users.telenet.be/pagigoli/DEn Duiker.JPG

lockdriver
28 augustus 2010, 09:35
Door de persoon erbij te brengen in beeld, zie je de grootte van de duiker...dus goed voor mij.