Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

objectief voor judo fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • objectief voor judo fotografie

    Ik ben nog maar onlangs in het bezit van een EOS50D met EFS17-85mm.
    Nu doet mijn zoon aan judo en neem ik graag competitiefoto's.
    Ik ben amateur fotograaf met de nadruk op amateur en gebruik de sportstand met wisselend resultaat doch nooit haarscherpe beelden bij snelle acties.
    Dit is altijd indoor, onder niet te beste licht omstandigheden dus.
    Nu wil ik graag de snelle acties scherp op beeld hebben.
    Welk objectief stellen jullie voor en welke instellingen?
    Afstand tot doel ligt rond varieert van 5 naar 20 meter.

    Bedankt voor alle suggesties.

  • #2
    Re: objectief voor judo fotografie

    200mm f2 en ISO zo hoog als de camera toelaat..!
    Mijn objectieven zijn all round...

    Comment


    • #3
      Re: objectief voor judo fotografie

      Oorspronkelijk geplaatst door wingman0393 Bekijk bericht
      Ik ben nog maar onlangs in het bezit van een EOS50D met EFS17-85mm.
      Nu doet mijn zoon aan judo en neem ik graag competitiefoto's.
      Ik ben amateur fotograaf met de nadruk op amateur en gebruik de sportstand met wisselend resultaat doch nooit haarscherpe beelden bij snelle acties.
      Dit is altijd indoor, onder niet te beste licht omstandigheden dus.
      Nu wil ik graag de snelle acties scherp op beeld hebben.
      Welk objectief stellen jullie voor en welke instellingen?
      Afstand tot doel ligt rond varieert van 5 naar 20 meter.

      Bedankt voor alle suggesties.
      indoor sporten zijn dikwijls moeilijk... als je de volledige beweging wilt bevriezen dan zal je minstens op 1/500 moet gaan en ik denk niet dat dit voor judo altijd voldoende is

      persoonlijk heb ik 't zelfde probleem met jeugdbasketbal, dan werk ik met een 85mm op f1.4 en ISO1600