Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik wil vooruit (lessen)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik wil vooruit (lessen)

    Allen,


    Ik wil vooruit ... ik wil bijleren en vooral bezig zijn met fotografie.

    Vorige semster heb ik eindelijk eens lessen kunnen volgen in de Nijverheidschool A'pen (lessen die zooo snel volzitten ) ...

    Daar ik nu uit de boot val, weet ik niet goed wat gedaan ... Ga ik op zoek naar lessen, zoek ik gelijkgestemde zielen die mij iets kunnen bijbrengen, ga ik voor zelfstudie - boeken lezen en zelf proberen (wat ik sowieso al probeer te doen) -, ga ik voor lessen lightroom, PS of eerder fotografie op zich ...

    Heb voor de rest al voldoende drukke dagen, dus als ik opnieuw lessen zou willen volgen moeten ze voldoende leuk zijn, 1 avond in de week (op dinsdag of woensdag), beginnen op een schappelijk uur (19 -20u) en in de buurt van Antwerpen. Veel eisen dus ...

    Ik wil vooral niet stilvallen en bezig blijven ...

    Iemand suggesties ... (dus enkel dinsdag of woensdag vanaf ten vroegste 19u) ...

    Groeten


    Mono

  • #2
    Re: Ik wil vooruit (lessen)

    kan je niet bij een goede fotoclub gaan?
    daar ben je niet verplicht om te komen wanneer het je niet past en krijg je toch feedback op je foto's.
    want goede feedback is het allerbelangrijkst, eens je de basics onder de knie hebt.

    Comment


    • #3
      Re: Ik wil vooruit (lessen)

      Inderdaad, een goeie fotoclub..... (moeilijk)
      Of eens kijken bij Syntra, de avondschool, whatever, foto-tijdschriften, en vooral.... veel oefenen én bereid zijn kritiek te krijgen (en aanvaarden) op je fotos.

      Comment


      • #4
        Re: Ik wil vooruit (lessen)

        Hello, is er in het Antwerpse nog een club waar men nieuwe leden aanwerft?
        Mijn zoektocht was nihil, overal ledenstop, door het groot sucses van digitale fotografie.
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Ik wil vooruit (lessen)

          Lap ... een ledenstop bij de Antwerpse fotoclubs ... jammer dus die optie kan worden uitgesloten ...

          Zijn er toevallige nog clubs in Antwerpen zelf die nog iemand in hun kringen wil opnemen?

          Ik heb de vraag ook al gesteld in de topic bijleren via thuisstudie - HELP, iemand ervaring met www.thuisstudie.be??

          Groeten


          Mono

          Comment


          • #6
            Re: Ik wil vooruit (lessen)

            Testen,lezen,vragen,opzoeken ...de grootste nederlandstalige bib = BD !!!
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment


            • #7
              Re: Ik wil vooruit (lessen)

              hoera hoera, heb me nog op de valreep kunnen inschrijven bij LBC te Mortsel, voor curses digitale fotografie, voor de geintreseerde er zijn nog enkele plaatsen vrij te Berchem, wel snel zijn!

              Comment

              Working...
              X