PDA

Volledige versie bekijken : La gentillesse

Jan Modaal
18 augustus 2010, 18:51
http://i35.tinypic.com/2hfv0nk.jpg

bouk
19 augustus 2010, 06:29
heel leuk, ook voor Fun.
grt,bouk.

Jan Modaal
19 augustus 2010, 17:26
@ Bouk: 't lijken wel vader en zoon...heeft wsch belgische roots.

Jacobs Pascal
19 augustus 2010, 18:00
Echt goed gezien..Als hij dit allemaal opdrinkt dan kan hij er langs gaan staan..:D

PatrickW
21 augustus 2010, 21:41
Leuk onderwerp !
Dat je die handen rechts er op die manier nog mee opgekregen hebt, vind ik knap.

cwe
22 augustus 2010, 14:14
Heel leuke foto :G

Jan Modaal
22 augustus 2010, 17:47
Leuk onderwerp !
Dat je die handen rechts er op die manier nog mee opgekregen hebt, vind ik knap.

Het voordeel van een breedhoeklens en wat geluk, denk ik.
Het was mij eigenlijk te doen om het norse gezicht en de slechte manieren van die fransman. Hij zegt geen woord en steekt enkel zijn hand uit om te ontvangen. Zijn 'Manneke Pis' is al even chagrijnig.
Meestal vallen die zaken mij pas nadien op (er valt ook nog een druppel van haar vinger terwijl het muntstuk nog in haar hand zit) .

Bedankt voor de vriendelijke commentaren,

Jan

tantine
22 augustus 2010, 20:23
Goed gezien, mooi vastgelegd....maar wat kijkt hij toch onsympathiek zeg....en waren die drankjes fris?;)
Gr Pascale

Jan Modaal
23 augustus 2010, 19:55
Goed gezien, mooi vastgelegd....maar wat kijkt hij toch onsympathiek zeg....en waren die drankjes fris?;)
Gr Pascale

Tijdens de markt in Isle-Sur-La-Sorgue zitten alle terrasjes propvol en deze bullebak staat elk jaar met zijn blikjes langs de rivier om radeloze dorstigen van de dood te redden tegen betaling van 1 euro. Mijn kinderen wilden vroeger elke keer een blikje hebben wegens dat plassend beeldje, ik heb nooit een woord horen zeggen of zelfs maar naar zijn klanten zien kijken. Hopelijk is hij wat vriendelijker voor zijn vrouw (als die er is...).

Mvg,

Jan

G.R.
24 augustus 2010, 12:58
Sterke inhoudelijke opname:G Licht:G Compo:G Originaliteit:G