Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

materiaal merken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • materiaal merken

    Hallo

    aangezien ik wel eens op een optreden rondhang, maar mijn materiaal ook meeneem op kamp, zou ik het duidelijk willen merken zodat ik vanop een afstand kan zien wat van mij is en wat niet.
    Een tijdje geleden een artikel gelezen in een oude focus dat dit met tape kan. maar welk soort tape gebruik je dan best? papier tape lijkt me niet handig, want dat verdraagt geen vocht (zweet is al teveel heb ik gemerkt). duck tape is nogal breed om op een 50mm f1.8 te kleven. de tape waar elektriciens mee werken, is dat misschien goed? veel kleuren en relatief smal.

    groensels
    Tyrr
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

    **=ol

  • #2
    Re: materiaal merken

    Naast de elektriciens-tape kan je misschien ook opteren voor gekleurd Dymo-lint. Kan je er je naam/initialen/website... opzetten.
    Minder voor de herverkoopwaarde, maar handig op een concert: merken met 'glow-in-the-dark'-verf
    Last edited by Sam Jae; 18 augustus 2010, 14:41.

    Comment


    • #3
      Re: materiaal merken

      Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
      Hallo
      ... zou ik het duidelijk willen merken zodat ik vanop een afstand kan zien wat van mij is en wat niet.
      Hou je je materiaal dan niet zeer dicht bij de hand ?

      Bon, tip over Dymo lijkt me dan wel een goeie

      greetz
      Cheeta
      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
      flickr

      Comment


      • #4
        Re: materiaal merken

        Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
        Hou je je materiaal dan niet zeer dicht bij de hand ?

        Bon, tip over Dymo lijkt me dan wel een goeie

        greetz
        Cheeta
        bij de hand als in: ergens op het podium, korter niet. op kamp worden wel eens lenzen gewisseld, dus dan is het handig om te zien dat ze niet te ver doorgegeven worden zonder dat je het weet
        met een kitlens weinig last van, maar als je met primes begint wil iedereen die wel eens proberen
        hoe meer f**k hoe meer vreugd

        **=ol

        Comment

        Working...
        X