PDA

Volledige versie bekijken : Maurice

Lambert Jan
16 augustus 2010, 11:03
Zoals beloofd is na Staf, Maurice aan de beurt.
Maurice beleeft zijn passie is het verzamelen van "werktuigen", vooral landbouwwerktuigen, maar ook zowat alles wat je je maar kan indenken: sleutels, tangen, kolenketels, heiligenbeelden, stripverhalen, harken, rieken, weegschalen, taksplaten, ...
Op deze foto komt Maurice niet echt duidelijk uit de verf, maar wilde zijn collectie in dit beeld laten overheersen.

http://www.photographicart.be/BD/maurice-pano-topaz-nik-1--fr-800px.jpg

bouk
16 augustus 2010, 11:10
Zoals beloofd is na Staf, Maurice aan de beurt.
Op deze foto komt Maurice niet echt duidelijk uit de verf, maar wilde zijn collectie in dit beeld laten overheersen.

en das gelukt hoor.
nu alleen de titel nog even aanpassen.
grt,bouk.

doudeke
16 augustus 2010, 11:41
Je had dit beter: de drenkeling geheten, want Maurice verzuipt letterlijk in zijn rommeltje,
al zal hem dat waarschijnlijk worst wezen. :G

tullep
16 augustus 2010, 16:34
en hij zit daar op zijn gemak....
je hebt de kleuren knap weergegeven...een mooie toning, ietwat gedempte tinten die bij Maurice lijken te passen
groetjes
hilde

fabke
16 augustus 2010, 20:18
Wat een verzameling zeg, en toch mooi gerangschikt !
Knap ik beeld gebracht, mooie kleuren !
grtjes, fabke

tantine
16 augustus 2010, 22:01
Jongens toch....wat een verzameling....dat had ik ook graag eens willen fotograferen....dit heb ik in mijn dorp niet tegengekomen:(!
Weer heel mooi in beeld gebracht hoor....hij voelt zich daar wel op zijn gemak....de fierheid....zijn houding....herken dit!!
Maar toch had ik hem liever een beetje dichter gezien....maar begrijp jou standpunt ook!!
En hoe meer je zulke foto's maakt....hoe meer je die apprecieert ook....allé..dat vind ik toch!!
Knap gedaan!! En die kleuren.....echt wel mooi!!:love:
Gr Pascale

MG-TF
20 augustus 2010, 23:55
de collectie en Maurice mooi vast gelegd :G:G
zoals hier boven reeds goed beschreven is

cwe
22 augustus 2010, 15:27
Knappe foto. Maurice is inderdaad niet zo duidelijk te zien, maar zo krijg je wel een beter beeld van de uitgebreidheid van zijn collectie.