Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw

    Hallo iedereen

    Wij zijn nieuw op deze website alsook in de fotografie wereld, maar dan ook totaal nieuw .

    We hebben ons een Nikon D3000 aangekocht met kitlenzen zonder enig ander extra materiaal. We zijn echt alles aan het leren, want van diagfragma en sluitertijden weet ik evenveel af als de belgische politiek.

    Hopelijk kunnen we met dat toestel meer dan beginnen.

    Ons voorstellen is simpel. We zijn een koppel Bart en Severine en wonende regio Brugge.

    Hopelijk komen we jullie hier nog wat tegen met interessante info en kiekjes

    Groetjes en alvast een voor alle info die hier op te vinden is.

    Bart en Sev
    Last edited by BartenSev; 16 augustus 2010, 13:17.

  • #2
    Re: Nieuw

    Welkom alleszinds van mijn kant, Brugge heeft potentieel genoeg om mooie foto's te maken

    Met het toestel zelf zul je naar mijn mening mooie dingen kunnen doen maar daar kan ik niks meer over zeggen omdat ik zelf maar een bridge toestel heb.

    Alleen staat het topic hier niet echt op zijn plaats, dit is een subforum om foto's van beginners op te plaatsen, moest je post vergezeld zijn van een foto waar je commentaar op wilt zou het dan wel weer op zijn plaats staan
    Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw

      Goeie morgen

      Ik denk niet dat dit hier op zijn plaats staat :-)
      Beginnershoek dient om foto's te tonen om zo bij te leren a.d.v. de comments.

      Misschien dat je direct kan beginnen met een foto te tonen?

      Zo past het hier wel en zien we direct wat je in uw mars heeft

      Succes alvast op het forum!!

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw

        Ook vriendelijk welkom geheten. In Brugge kan je naar hartenlust experimenteren met
        je Nikon zonder op te vallen. Het loopt er vol mee. Je valt hier eerder op als je geen
        toestel bij je hebt.
        Waar zouden die foto's eigenlijk allemaal blijven?
        Soit, veel plezier met de nieuwe hobby. Is het allemaal te ingewikkeld, te moeilijk of zo,
        dan is er nog altijd de mogelijkheid een avondcursus te volgen. Warm aanbevolen.

        Comment


        • #5
          Re: Nieuw

          [Mod]
          Eerst en vooral, welkom op BD.

          Zoals anderen reeds aangaven staat je topic op een verkeerde plek, bij deze heb ik het even verplaatst naar een geschikter forumonderdeel

          Comment


          • #6
            Re: Nieuw

            Wij willen foto's zien van BartenSev!

            Comment


            • #7
              Re: Nieuw

              Oorspronkelijk geplaatst door steenkst Bekijk bericht
              Wij willen foto's zien van BartenSev!
              in het nieuw smoelenboek. hup hup hup.

              Comment

              Working...
              X