Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Firefox weigert adobe flash te installeren !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Firefox weigert adobe flash te installeren !

    Hallo iedereen,

    Ik heb me deze week een nieuwe laptop aangkocht en ben druk bezig al de nodige software aan 't installeren zodat alles naar behoren functioneert....ik gebruik liefst Firefox maar vervelend genoeg weigert deze browser om adobeflash te installeren....bij internet explorer geen probleem maar zodra ik firefox gebruik weigert ie dienst....iemand een idee hoe ik dit euvel kan oplossen.....dank bij voorbaat

    Groetjes,

  • #2
    Re: Firefox weigert adobe flash te installeren !

    ja je moet de installatie anders doen geloof ik
    heb er ook problemen mee gehad
    je moest geloof ik de adobe-site toelaten in de instellingen

    extra - opties - beveiliging - uitzonderingen add-ons toevoegen - www.adobe.com toevoegen
    Last edited by Dirtyharry71; 15 augustus 2010, 10:39.
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Re: Firefox weigert adobe flash te installeren !

      Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
      ja je moet de installatie anders doen geloof ik
      heb er ook problemen mee gehad
      je moest geloof ik de adobe-site toelaten in de instellingen

      extra - opties - beveiliging - uitzonderingen add-ons toevoegen - www.adobe.com toevoegen
      Dat had ik zelf al geprobeerd...zonder succes ......ik vrees dat het probleem van ambetantere aard zal zijn...bedankt voor het reageren hoor

      Comment


      • #4
        Re: Firefox weigert adobe flash te installeren !

        bij mij was het omdat mijn harde schijf niet "drive C" heet maar "drive F" of zoiets. En Flash ging ervan uit dat het C moest zijn ! Heb ik opgelost door in mijn kaartenlezer een kaart te steken in het gaatje dat ik dan voor de gelegenheid C had genoemd/
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

        Comment


        • #5
          Re: Firefox weigert adobe flash te installeren !

          Allé, 't is opgelost....bedankt voor de reakties

          Comment

          Working...
          X