Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lelijke link

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lelijke link

    Heb me net een tijdelijk account geopend bij fototime.net daar ik het eens wil proberen en de problemen bij Instantlogic meer dan beu ben.
    Maar ik zit nu met die lange link onderaan in mijn profiel.Kan ik die http://www.fototime.com/inv/34EC45AF91D7338 niet veranderen in een andere kortere benaming? (en toch natuurlijk deze link laten werken)Is waarschijnlijk weer een oerstomme vraag maar ja,daarvoor ben ik hier reeds langer bekend dus eentje meer of minder...
    Danny's Photosite

  • #2
    bij http://www.cjb.net of http://www.tk kun je een gratis naam krijgen. Die verwijst dan door naar je echte (lange) adres. Is ook gemakkelijk als je nu en dan van adres veranderd, je korte adres blijft gelijk maar je laat die doorverwijzen naar het andere adres.

    Opgelet, omdat het gratis is krijg je (je 'klanten') wel een extra reclame-popup.
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

    Comment


    • #3
      Nog een alternatief: www.go.to

      Hier kan je je website bijv. www.go.to/roadrunner of surf.to/roadrunner noemen.
      Zelfde nadeel: een pop-up reclame voor de bezoeker!
      Is this the real life? Is this just fantasy?
      Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

      Comment


      • #4
        Niet eentje met een pop-up hé Danny daar heb ik dan weer een hekel aan
        Waarom niet op fotopic (zie handtekening) ?

        Comment


        • #5
          Ik heb gisteren fotopic bezocht en bleek er zelfs nog een account te hebben van vorig jaar (slechts voor enkele foto's gebruikt ) en ik heb een half uur getracht 6 foto's up te loaden via mijn verkenner en blijkbaar lag de snelheid zo traag dat ik er feestelijk voor bedankt heb.

          Was misschien gewoon pech want er zijn hier wel heel wat tevreden gebruikers van fotopic,dacht ik.

          Fototime.net is wel erg overzichtelijk,alle buttons links dadelijk naast je album zodat je niet moet rondsurfen maar dadelijk aan de slag kan en het gaat vooruit.En het kost 23 dollar of zo voor 250MB dus dat zijn nu ook de kosten niet.
          Danny's Photosite

          Comment


          • #6
            RR, klik eens op roadrunner's pictures

            is dit hetgeen je bedoelt?
            Groetjes,
            Frank

            Comment


            • #7
              Originally posted by silim
              RR, klik eens op roadrunner's pictures

              is dit hetgeen je bedoelt?

              Het is al geregeld,Frank!Zie signature.Maar zoals jij het doet is het nog interessanter natuurlijk.Heb je het via BD geregeld?
              Danny's Photosite

              Comment


              • #8
                Originally posted by roadrunner
                Originally posted by silim
                RR, klik eens op roadrunner's pictures

                is dit hetgeen je bedoelt?

                Het is al geregeld,Frank!Zie signature.Maar zoals jij het doet is het nog interessanter natuurlijk.Heb je het via BD geregeld?
                Zie eens op FAQ en dan klikken op Can I add a hyperlink to my messages? Je kan op 3 manieren linken
                1) de link zichtbaar
                2) tekst laten doorlinken
                3) foto laten doorlinken
                Groetjes,
                Frank

                Comment


                • #9
                  Weet iemand of buiten de reclame pop-up er nog nadelen verbonden zijn aan de .tk links? Spam? Of loopt het zo'n vaart niet?

                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Hombre
                    Weet iemand of buiten de reclame pop-up er nog nadelen verbonden zijn aan de .tk links? Spam? Of loopt het zo'n vaart niet?


                    .tk reclame banner kan je uitzetten, en van spam zal je geen last hebben.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by silim
                      Originally posted by roadrunner
                      Originally posted by silim
                      RR, klik eens op roadrunner's pictures

                      is dit hetgeen je bedoelt?

                      Het is al geregeld,Frank!Zie signature.Maar zoals jij het doet is het nog interessanter natuurlijk.Heb je het via BD geregeld?
                      Zie eens op FAQ en dan klikken op Can I add a hyperlink to my messages? Je kan op 3 manieren linken
                      1) de link zichtbaar
                      2) tekst laten doorlinken
                      3) foto laten doorlinken

                      Bedankt voor de uitleg.Zal het straks eens doorlezen.Heb mijn tijdelijke account net gestopt daar ik bij het doorlinken via www.tk steeds een runtime error kreeg (bij het rechtstreeks naar de site gaan niet)als ik in het album ging en een volgende foto wou bekijken. Zo blijft ne mens bezig hé.
                      Danny's Photosite

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by roadrunner
                        Zo blijft ne mens bezig hé.
                        jij hebt toch tijd genoeg
                        Groetjes,
                        Frank

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by silim
                          Originally posted by roadrunner
                          Zo blijft ne mens bezig hé.
                          jij hebt toch tijd genoeg
                          Kom je me helpen met mijn verbeteringen?Ik heb hier nu ongeveer een 60 blz liggen die ik nu ga verbeteren en deze namiddag komen er daar nog een 50-tal bij.En dinsdag beginnen de examens...en dan nadien is het....vakantie dus je hoort me niet klagen
                          Danny's Photosite

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by roadrunner
                            Kom je me helpen met mijn verbeteringen?Ik heb hier nu ongeveer een 60 blz liggen die ik nu ga verbeteren en deze namiddag komen er daar nog een 50-tal bij.En dinsdag beginnen de examens...en dan nadien is het....vakantie dus je hoort me niet klagen
                            geen tijd, ik moet werken
                            Groetjes,
                            Frank

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by silim
                              geen tijd, ik moet werken
                              Overwerk je maar niet...
                              Danny's Photosite

                              Comment

                              Working...
                              X