PDA

Volledige versie bekijken : Staf

Lambert Jan
13 augustus 2010, 10:26
Momenteel verblijf ik voor mijn revalidatie in een dorp in de buurt van Stekene (Oost-Vlaanderen).
Alhoewel ik hier al veel ben geweest heb ik nooit echt de buren leren kennen.
Tijdens mijn korte uitstapjes knoop ik nu gaandeweg een praatje aan met de buren en kwam op mijn dagelijkse slentertocht Staf tegen.
Op zijn erf bleek al vlug dat hij zich bezighoud met bloemen en wilde maar al te graag op de foto. Omdat ik niet lang te been kan blijven heb ik hem op de eerste beste plek met zijn bloemen op de plaat gezet. Bij een van mijn volgende uitstappen zal hij ongetwijfeld nog wel eens op de foto willen.
Zijn broer heb ik beloofd te fotograferen tussen zijn passie... Dus als deze kan gesmaakt worden komt Maurice als volgende buur aan de beurt.
http://www.photographicart.be/BD/Staf-01-nik-spicify-85-fr-800px.jpg

lockdriver
13 augustus 2010, 16:17
Een mooie momentopname uit het dagelijkse leven van deze man....goed gebracht. Ook de kleurtoning doet hier zijn werk...:G

goldmund
13 augustus 2010, 22:41
Een mens in zijn vertrouwde omgeving, dat zie je zo. Komt heel natuurlijk over...
Bewerking is een geslaagde extra vind ik.

jr52
13 augustus 2010, 22:53
Laat Maurice maar komen ... heel goe bezig!! :G

doudeke
14 augustus 2010, 00:29
Mooie toning, en zijn bijna verdwijnen tussen zijn trots, geeft een mooi en waar beeld
van de man. :G:G

tullep
14 augustus 2010, 08:15
Staf in zijn natuurlijke omgeving...:D
Heel mooie bewerking!
Laat Maurice ook maar komen...
groetjes
hilde

bouk
14 augustus 2010, 08:17
leuk shot, alleen al dat plastiek wat minder.
grt,bouk.

aerts_bert
14 augustus 2010, 08:51
Een hele mooie

jan.brouwers
14 augustus 2010, 08:59
Mooie plaat van iemand in zijn eigen omgeving waar hij zich duidelijk op zijn gemak voelt en tevreden is. :G

fabke
14 augustus 2010, 09:17
Staf, fier als een gieter bij zijn bloemenpracht, heel menselijk beeld met mooie kleuren.
Ben nieuwsgierig wat Maurice zijn passie is ...
Blij te zien dat je weer op de been zijt en al productief ook !
Groetjes, fabke

tantine
14 augustus 2010, 09:31
Dit vind ik dan een heel mooi plaatje.....is toch wel leuk om zo ook mensen te leren kennen en hen in beeld te brengen zoals ze zijn!!
De kleuren heel speciaal, de sfeer heel mooi vastgelegd, ja....knap!!
En dat plastiek....dat hoort erbij....allemaal om zijn planten water te kunnen geven....allé...bijna allemaal!!
Gr Pascale

MG-TF
14 augustus 2010, 10:43
het dagelijkse leven van Staf mooi op de plaat gezet, de kleuren heel speciaal, de sfeer heel mooi vastgelegd :G:G:G

Laat Maurice voor mij ook maar komen ;)

ben blij dat je al terug bezig bent :G

Nena
14 augustus 2010, 11:29
Het leven zoals het is :G

Lambert Jan
15 augustus 2010, 11:33
Bedankt allemaal voor jullie reacties, ze zijn een opsteker om me op mijn revalidatielocatie terug op gang te trekken met fotograferen.

nolfinarium
15 augustus 2010, 12:36
mooi ! ik hou ook van de bewerking. Snel beterschap toegewenst! :G