Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een unieke kans voor fotograven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een unieke kans voor fotograven


    Als manager van een pop artiest heb ik een tof project voor beginnende / gevorderde / professionele fotografen . Dit is niets commercieels maar puur voor het experiment van de fotografie om geslaagde resultaten te krijgen. Mijn artiest heeft al reeds interesse van verschillende Amerikaanse platenmaatschappijen dus het zou een unieke kans zijn voor fotografen to get their name out there. Wij hebben twee editors in ons team die dat extra vleugje creativiteit in jou foto's zullen steken moest er gebrek zijn aan kennis van after effects. De stijl van de fotografie varieert van pulp covers tot glamour fashion pictures . Van futuristic tot ultra klassiek .
    Mijn artiest ziet er heel kitscherig uit en daar kan op ingespeeld worden .

    Er wordt altijd gewerkt met contracten over de rechten en het gebruik van foto's.
    Bij effectief gebruik van de foto's is een vergoeding vanzelfsprekend.


    Meer info kan via privé bericht verkregen worden of via cymediaproject@gmail.com
    Last edited by the_critici; 13 augustus 2010, 14:38.

  • #2
    Re: Een unieke kans voor fotograven

    Beste Manager,

    Kan u ons even toelichten hoe dat foto graven in zijn werk gaat? Iemand gaat een foto onder de grond stoppen en dan mag je met z'n allen komen graven?
    Of bedoel je personen die foto's maken? Dat zijn fotografen.
    Fotografen schrijf je zo, met een f.


    Vriendelijke groeten,

    Jeroen, een fotograaf

    Comment


    • #3
      Re: Een unieke kans voor fotograven

      Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
      Beste Manager,

      Kan u ons even toelichten hoe dat foto graven in zijn werk gaat? Iemand gaat een foto onder de grond stoppen en dan mag je met z'n allen komen graven?
      Of bedoel je personen die foto's maken? Dat zijn fotografen.
      Fotografen schrijf je zo, met een f.


      Vriendelijke groeten,

      Jeroen, een fotograaf
      als je niet beters weet dan beginnen zeiken op typfouten, hou dan aub gewoon je mond

      TS : hier zitten concertfotografen genoeg die je waarschijnlijk wel kunnen helpen maar misschien is het wel handig om in je openingspost te vermelden welke streek het hele gebeuren zich afspeelt?
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: Een unieke kans voor fotograven

        Is altijd leuk om mee te fietsen met zoiets, maar wat meer details zou wel aangenaam zijn, zeker over het mogelijke gebruik en de voorwaarden hiervan bvb.

        Wat me wel altijd opvalt bij dit soort vragen : je spreekt hier over een team, een artiest die op het punt staat internationaal door te breken, je hebt twee editors die de foto's meer 'swing' geven (dacht dat dit dan grafici waren, een editor werkt toch met tekst ?) ... dus het klinkt allemaal heel professioneel ... en dan kom je met een gmail.com account af ... net zoals de eerste de beste amateur. Neem van mij aan dat een kleine website met je eigen email een stuk beter over zal komen dan dit hoor, sorry (afgezien van de talrijke fouten in de tekst, maar die maak ik ook, dus daar val ik niet over).

        Verder een mooi initiatief voor het juiste publiek, maar heb nu al te weinig tijd, dus ik kan je niet helpen hiermee ... maar ik raad je toch aan zo snel mogelijk een professionelere indruk op te zetten, voor 150 Euro heb je trouwens al je eigen website (of WebCard in vergelijking met een Business Card) met bijbehorende email adressen, dus veel geld moet het niet kosten.

        Mark
        Last edited by LamboCars; 13 augustus 2010, 13:52.
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: Een unieke kans voor fotograven

          hoe is dit afgelopen:

          Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Een unieke kans voor fotograven

            Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
            Is altijd leuk om mee te fietsen met zoiets, maar wat meer details zou wel aangenaam zijn, zeker over het mogelijke gebruik en de voorwaarden hiervan bvb.

            Wat me wel altijd opvalt bij dit soort vragen : je spreekt hier over een team, een artiest die op het punt staat internationaal door te breken, je hebt twee editors die de foto's meer 'swing' geven (dacht dat dit dan grafici waren, een editor werkt toch met tekst ?) ... dus het klinkt allemaal heel professioneel ... en dan kom je met een gmail.com account af ... net zoals de eerste de beste amateur. Neem van mij aan dat een kleine website met je eigen email een stuk beter over zal komen dan dit hoor, sorry (afgezien van de talrijke fouten in de tekst, maar die maak ik ook, dus daar val ik niet over).

            Verder een mooi initiatief voor het juiste publiek, maar heb nu al te weinig tijd, dus ik kan je niet helpen hiermee ... maar ik raad je toch aan zo snel mogelijk een professionelere indruk op te zetten, voor 150 Euro heb je trouwens al je eigen website (of WebCard in vergelijking met een Business Card) met bijbehorende email adressen, dus veel geld moet het niet kosten.

            Mark
            Gmail is veel handiger omwille van zijn smartphone application .
            Voor de rest ga ik niet verder in op jou nonsens.

            Comment


            • #7
              Re: Een unieke kans voor fotograven

              Als je het taalgebruik ziet, dan weet je al dat het iets raars is.

              t Lijkt ook wel vertaald uit het Engels met een online vertaalmachine.
              Canon-man. Concerten en natuur.
              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

              Comment


              • #8
                Re: Een unieke kans voor fotograven

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                hoe is dit afgelopen:

                Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

                grt,bouk.
                Ik heb de juiste modellen nog niet gevonden en we hebben dit idee even in de kast gelegd .


                groetjes

                Comment


                • #9
                  Re: Een unieke kans voor fotograven

                  Over welke artiest gaat het?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Een unieke kans voor fotograven

                    Oorspronkelijk geplaatst door the_critici Bekijk bericht
                    Gmail is veel handiger omwille van zijn smartphone application .
                    Voor de rest ga ik niet verder in op jou nonsens.
                    Ik denk dat ik deze "unieke kans voor fotograven" aan mij voorbij laat gaan.
                    about.me/stijnv

                    Comment


                    • #11
                      Re: Een unieke kans voor fotograven

                      Oorspronkelijk geplaatst door the_critici Bekijk bericht
                      Gmail is veel handiger omwille van zijn smartphone application .
                      Voor de rest ga ik niet verder in op jou nonsens.

                      de mails die op mijn domein binnenkomen kon ik nogtans met evenveel gemak behandelen als mijn gmail-mail op mijn wm6-smartphone (htc touch cruise) als mijn symbian-smartphone (nokia E71) als op mijn iphone...
                      http://www.mimoza.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Een unieke kans voor fotograven

                        Oorspronkelijk geplaatst door the_critici Bekijk bericht
                        Gmail is veel handiger omwille van zijn smartphone application .
                        Voor de rest ga ik niet verder in op jou nonsens.
                        En hoe is dit afgelopen:


                        Vind je optreden bijzonder arrogant en zelfs spamgevoelig.
                        Je optreden getuigt van weinig vertrouwen.



                        Henri
                        Last edited by kodachrome; 13 augustus 2010, 17:54.
                        lidnummer: BD0435BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Een unieke kans voor fotograven

                          Oorspronkelijk geplaatst door the_critici Bekijk bericht
                          Gmail is veel handiger omwille van zijn smartphone application .
                          rofl... Google eens rond vriend en er gaat een hele wereld voor je open.

                          Oorspronkelijk geplaatst door the_critici Bekijk bericht
                          Voor de rest ga ik niet verder in op jou nonsens.
                          wat is er nu nonsens aan LamboCars zijn reactie? Dat was nog de meest fatsoenlijke reactie in dit topic.

                          Arrogantie is u inderdaad niet vreemd... Zo zult ge volk vinden

                          Heb het vermoeden dat dit nog een leuke topic gaat worden
                          With Canon, I can (or at least try)
                          Photastic.be ~ Passion for the picture
                          Nieuwe site

                          Comment


                          • #14
                            Re: Een unieke kans voor fotograven

                            [MOD]Topic is op aanvraag van de TS teruggeplaatst.[/MOD]
                            Last edited by LamboCars; 14 augustus 2010, 09:28.
                            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Een unieke kans voor fotograven

                              Oorspronkelijk geplaatst door the_critici Bekijk bericht

                              Wij hebben twee editors in ons team die dat extra vleugje creativiteit in jou foto's zullen steken moest er gebrek zijn aan kennis van after effects.
                              De foto's worden nabewerkt met After Effects? Dan ga ik vanaf nu m'n video's doen in Photoshop, me dunkt...

                              En die twee editors zijn waarschijnlijk Mr. TextEdit en Mrs. Wordpad
                              Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
                              Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
                              GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

                              Comment

                              Working...
                              X