Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoboek volledig zwart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoboek volledig zwart

    Ik ben op zoek om een (foto)boek te laten maken met door mezelf samengestelde bladzijden, portretten op zwarte achtergrond. Nu is de voorkant geen probleem, maar bij het fotolabo waar ik normaalgezien mijn afdrukken laat maken (Alltech in Gent), blijft de achterzijde van de bladzijden wit.
    Ik zou deze ook zwart willen natuurlijk. Iemand tips waar ik daarvoor terecht kan?
    Omdat ik kwaliteitsafdrukken wens, gebruik ik geen internet-afdruk diensten à la foto.com en dergelijke., tenzij iemand mij er toch een kan aanraden (die goeie kwaliteit levert)?

    Alvast bedankt

    Lieven.
    http://lievendevlaminck.wordpress.com/

  • #2
    Re: Fotoboek volledig zwart

    Dag Lieven,

    is het soms niet mogelijk om voor de achterkant een "zwarte foto" aan te leveren?
    Onlangs had ik hetzelfde probleem en heb PDF's in de kleur aangeleverd voor de pagina's die ik open wou laten...

    Succes!
    Jes

    Comment


    • #3
      Re: Fotoboek volledig zwart

      Net nog gedaan via iPhoto en Apple, maar Blurb heeft dat ook (die ik buitengegooid heb wegens stomme website met te veel beveiligingen maar misschien heb je meer geluk).

      Comment


      • #4
        Re: Fotoboek volledig zwart

        Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
        maar bij het fotolabo waar ik normaalgezien mijn afdrukken laat maken (Alltech in Gent), blijft de achterzijde van de bladzijden wit.
        Alvast bedankt

        Lieven.
        normaalgezien, moet dat niet zijn : normaal gezien
        ik weet het niet zeker daarom vraag ik het hier aan de expert
        Jos
        Site

        Comment


        • #5
          Re: Fotoboek volledig zwart

          Aangezien je spreekt van 'kwaliteitsafdrukken' vermoed ik dat je een fotoalbum wil met foto's die ontwikkeld zijn in chemie en geen inkjetprints?

          Als je naar de prof boeken gaat is het perfect mogelijk hetgeen jij wil.

          Als je me formaat en aantal pagina's doorstuurt kan ik je daarvan een prijsraming geven.

          Comment


          • #6
            Re: Fotoboek volledig zwart

            Ik heb ondertussen een fotoboek opgemaakt en besteld bij Blurb. Ik ben benieuwd naar het resultaat!
            Bij Alltech in Gent hebben ze trouwens sedert (heel) kort een nieuwe service waar ze softcover fotoboeken kunnen leveren, recto verso geprint

            Bedankt voor de reacties - althans de nuttige.

            L.
            http://lievendevlaminck.wordpress.com/

            Comment

            Working...
            X