PDA

Volledige versie bekijken : Grandma's sister

Jolleke
12 augustus 2010, 11:06
http://i37.tinypic.com/opd506.jpg

Groetjes,
Jolien

Jos Vanhengel
12 augustus 2010, 11:32
Zulke mensen verdienen, naar mijn bescheiden mening, een "eerlijk" portret. Die vignettering en grauwe sluier mag je van mij weglaten.

tullep
12 augustus 2010, 14:02
een heel knap portret! maar voor mij mocht die vignettering er ook af, zodat ik de structuur van haar mooie haren goed kon zien
groetjes
hilde

Nena
12 augustus 2010, 14:21
Ze vond het precies niet zo leuk?

De vignettering moet een pak minder m.i.

tantine
12 augustus 2010, 16:59
Oei....wat kijkt ze streng zeg!!!
Die vignettering benadrukt dat nu nog meer!!
Wel een heel mooi portret hoor!
Gr Pascale

The Fish
12 augustus 2010, 17:10
'k hoop voor haar, dat ze niet haar hele leven al zo zuur kijkt..:(

de opname zelf is niet mis!..mvg!;)

lockdriver
12 augustus 2010, 19:26
Inderdaad, laat deze mensen tot hun recht komen ...en duw ze niet nog meer in een grijze zone....verder wel een mooi portret.

Ludo V.
12 augustus 2010, 21:56
Knap, heel knap:G

sethje4
12 augustus 2010, 22:09
waarom dat weglaten? ik vind dat het nog eens benadrukt hoeveel die mensen wel niet meegemaakt hebben!:)

jr52
13 augustus 2010, 00:22
Mooi, zo'n (h)eerlijk portret!

doudeke
13 augustus 2010, 01:46
Ik vind haar eerder ernstig kijken, een beetje bedenkelijk misschien. Maar zeker niet
zuur. Voor wie iets verder wilt zien: er straalt nog genoeg licht uit haar ogen om je in
een onderonsje, bij een potje koffie of zo, aangenaam te onderhouden.
Daarbij heeft ze de luxe dat ze niet meer zo nodig hoeft te behagen, ze is wie ze is. Te
nemen of te laten. Ik vind het een mooi, sereen portret, een waarbij de dame ons toont
wie en wat ze ons wil tonen, terwijl wij onszelf graag laten zien hoe we denken dat een
ander ons graag zal zien. :G:G

Control-Z
13 augustus 2010, 10:22
Zulke mensen verdienen, naar mijn bescheiden mening, een "eerlijk" portret. Die vignettering en grauwe sluier mag je van mij weglaten.

akkoord hiermee.

voor de rest wel een goed portret.
goede gezichtsuitdrukking ook. (beter dan geforceerd lachen, wanneer er misschien niet te lachen valt).

Natan-Bolckmans
13 augustus 2010, 10:48
Een zeer mooi portret!
Maar de vignettering mag eigenlijk ook weg van mij
Groeten
Natan

Macroshopper
15 augustus 2010, 08:36
Ik vind haar eerder ernstig kijken, een beetje bedenkelijk misschien. Maar zeker niet
zuur. Voor wie iets verder wilt zien: er straalt nog genoeg licht uit haar ogen om je in
een onderonsje, bij een potje koffie of zo, aangenaam te onderhouden.
Daarbij heeft ze de luxe dat ze niet meer zo nodig hoeft te behagen, ze is wie ze is. Te
nemen of te laten. Ik vind het een mooi, sereen portret, een waarbij de dame ons toont
wie en wat ze ons wil tonen, terwijl wij onszelf graag laten zien hoe we denken dat een
ander ons graag zal zien. :G:G

Zo keek m'n moeder ook,ze was wie ze was !Mooi hoor.