Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

11 sep Ranst/Broechem amateur fotografen gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 11 sep Ranst/Broechem amateur fotografen gezocht

    Hoi,

    op 11 september houden we een thema trouwparty waarbij 13 koppels samen gaan trouwen. We hopen hier een leuk feestje te bouwen ... Als amateur fotograaf (oke beginnend) had ik natuurlijk graag de foto's zelf getrokken ... maar omdat ik mee' trouw' is dit helaas niet mogelijk. Eerst houden we een kleine (fake) ceremonie, nadien hadden we graag een mini-studio gemaakt waarbij de gasten/mede-trouwers aan de hand van allerlei fun-attributen een pose-foto wordt gemaakt.
    Lukt een geïmproviseerde studio niet, dan is het gewoon buiten aan een mooie vijver of zo ...

    Dus ik ben op zoek naar amateurfotografen (1,2 of 3) die zich (max 2 uurtjes) op 11 september kunnen vrijmaken. (20-21u) ... het feest/themaparty vindt plaats in Feestzaal de Moor te Ranst/Broechem ...

    Ik ben NIET op zoek naar professionals ... gewoon personen zoals ik die van de gelegenheid gebruik willen maken om hun kennis wat op te krikken, ben heus niet veel eisend ...

    Een vergoeding kan overeen gekomen worden.


    Groet,

    Chris


  • #2
    Re: 11 sep Ranst/Broechem amateur fotografen gezocht

    [MOD RF]Verplaatst naar "Algemeen" waar zulke zaken thuis horen.[/MOD]
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment

    Working...
    X