PDA

Volledige versie bekijken : Happy feet ...

Tjerri
11 augustus 2010, 06:32
Soms maak je zomaar een foto, zonder achterliggende gedachte, zonder enig doel ...
Achteraf ben je blij dat je het gedaan hebt.

http://i39.photobucket.com/albums/e170/Tjekke/BD%20pictures/Happyfeet001.jpg

Enjoy !

Tjerri

Nena
13 augustus 2010, 10:27
De toning vind ik niet zo passen hier, toch niet bij de benen.
Ik vind het een heel bizarre foto, waar ik niet weet wat ik moet op zeggen. Moest deze gewoon ergens ophangen, ik zou hem zo voorbij lopen, denk ik, maar nu blijf ik wel even kijken en denken... 'wat wil de Tjerri daar nu eigenlijk mee vertellen?'

Tjerri
13 augustus 2010, 11:07
De toning vind ik niet zo passen hier, toch niet bij de benen.
Ik vind het een heel bizarre foto, waar ik niet weet wat ik moet op zeggen. Moest deze gewoon ergens ophangen, ik zou hem zo voorbij lopen, denk ik, maar nu blijf ik wel even kijken en denken... 'wat wil de Tjerri daar nu eigenlijk mee vertellen?'

Haha :D Precies mijn bedoeling ... Ge kunt er blijven over piekeren. De lijnen van de planken, richting van de voeten ... Toning ? Mmm, voor mij "perfect match" met het beeld : totaal onbegrijpbaar.
Bedankt om te kijken ('k dacht al : is ie zoooo slecht ? :clown:)

Tjerri

ps. 't Was héél zonnig en misschien heb ik toen wat tè lang in de zon gestaan.

Jacobs Pascal
13 augustus 2010, 11:58
Volgens mij leunt de dame tegen een deurstijl aan en wou je gewoon haar benen en schoenen fotograferen..met de handtas uiteraard.
2 typische vrouwen hebbedingen en accessoires.
Ik vind de toning juist wel bijdrage aan deze plaat.

Jackalope
13 augustus 2010, 15:44
Om ook maar even een bijdrage te leveren wat betreft de toning: ik vind het helemaal geweldig, hier houd ik dus wel van. En waarom zou een foto altijd "iets" MOETEN vertellen. Helemaal niet nodig, gewoon een lekkere kijkplaat kan ook. Ik zou zeggen ga vooral door met doelloos dit soort foto's maken. Regelmatig zitten daar briljantjes bij kan ik je vertellen. En stoor je vooral niet aan "regeltjes" die bepaal jezelf. Wat mij betreft: heel goed gedaan.

doudeke
14 augustus 2010, 00:42
En waarom zou een foto altijd "iets" MOETEN vertellen. Helemaal niet nodig, gewoon een lekkere kijkplaat kan ook.

Natuurlijk MOET een foto niet altijd iets vertellen. God zij gedank. Maar ik vind dit nu net
wel een foto die me heel veel verteld. Op een suggestieve manier dan. :G:G