Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht: fotoalbum dat je later nog kan aanvullen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gezocht: fotoalbum dat je later nog kan aanvullen

    Hallo,

    Ik zou graag een digitaal fotoalbum maken, maar dan een beetje op de ouderwetse manier.
    Vroeger werden af en toe foto's aan een album toegevoegd...nu zou ik graag dus een digitaal album maken en alvast laten adrukken, maar nog wel de mogelijkheid hebben om pagina's bij te bestellen die ik er dan bij in kan steken.

    Ik ben al aan het rondsurfen geweest en heb wel fotoboeken met ringsluiting gezien, dus dat zou wel gaan. (bv: http://be.foto.com/nl/books_collecti...t&expandable=2)

    Maar ik vind nergens een online-fotoservice waar je dus die mogelijkheid hebt om apart pagina's met foto's te laten afdrukken, je moet altijd opnieuw een fotoalbum maken..

    Ik begin me af te vragen of dit geen gat in de markt is want ik vind het nergens...

    Iemand een idee????

  • #2
    Re: gezocht: fotoalbum dat je later nog kan aanvullen

    Ik heb er nog nooit van gehoord. Klinkt wel interessant.
    Hoe ik het zou oplossen.
    Zelf je fotoalbum pagina's maken in PS of zo, als 'foto's' laten afdrukken en inkleven in een fotoalbum.
    Ik vind het een heel boeiend idee wel.
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: gezocht: fotoalbum dat je later nog kan aanvullen

      hey Nena,

      Dat is idd ook een optie.

      Het is dat ik die fotoboeken wel handig vind qua indeling en leuke achtergronden enzo...want ik ben nog niet goed in PS. Online bespaart wel wat tijd want ik heb nu twee kleine kindjes die ik graag fotografeer maar die er wel voor zorgen dat ik weinig tijd heb om de foto's te verwerken tot een album.

      Maar als ik niets vind zal ik het misschien wel op die manier gaan oplossen...

      Comment

      Working...
      X