Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frank Doorhof en Kelbytraining.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Frank Doorhof en Kelbytraining.

    Aangezien de laatste filmdag er nu opzit lijkt het me tijd om dit nieuwtje bekend te maken.
    Een paar weken geleden ben ik deel geworden van de groep Kelbytraining instructors, als eerste europese fotograaf natuurlijk een enorme eer.

    De afgelopen week hebben we in Florida hard gewerkt bij kelbytraining studio's om een serie van 5 classes op te nemen, en gisteren hebben we de laatste opnames afgerond.
    Editing zal rond de 5-6 weken duren maar misschien eerder.

    Ben je nog geen lid van www.kelbytraining.com is het misschien interessant om je in te schrijven.
    Daarnaast hebben we ook verschillende segementen geschoten voor dtown tv wat gratis te ontvangen is, dus hou ook dat in de gaten.

    Mvrgr.
    Frank
    http://www.frankdoorhof.com

  • #2
    Re: Frank Doorhof en Kelbytraining.

    Alvast een dikke proficiat.
    Scott maakte reeds reclame voor jou in een eerdere aflevering van User TV

    Lidmaatschap van Kelby heb ik echter al een paar keer overwogen, maar je mist toch heel wat als europeaan (kortingen/hard copy magazine/...)

    De magazines kan je hier trouwens ook vinden, weliswaar moeilijk, maar ze zijn vindbaar.

    Jammergenoeg dus momenteel geen optie om lid te worden, of het moeten zijn dat je Scott kan overtuigen dat ze zich ook wat concentreren op de Europese markt

    BTW, buiten D-town zijn er nog wat podcasts gratis te verkrijgen van de NAPP members
    Photoshop User TV
    Ask Dave
    Lightroom killer tips
    layers TV (magazine)

    allen heel kwalitatief, doch met de nodige reclameblokken
    My flickr space

    Comment


    • #3
      Re: Frank Doorhof en Kelbytraining.

      Dikke proficiat Frank ... laat weer maar eens zien op welk niveau jij meespeelt wereldwijd

      Elke keer als ik op die site kom twijfel ik om lid te worden ... maar eerlijk gezegd vind ik het net iets te duur, $199 per jaar ... de drempel ligt toch net iets te hoog vind ik, waarschijnlijk is het dit dubbel en dik waard, maar het wringt toch wel.

      Wat vind jij hier eigenlijk van, is het de moeite om lid voor een jaar te worden of kan je beter effe een maand nemen en de kwaliteit van de tutorials bekijken ?

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: Frank Doorhof en Kelbytraining.

        knappe dinges Frank , je doet het toch maar he
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #5
          Re: Frank Doorhof en Kelbytraining.

          Proficiat Frank!
          Ik ben lid bij Kelbytraining en had al ergens gelezen dat je daar ging meewerken.
          Regelmatig keek ik of je er nog niet tussen stond, nu weten we dat we nog een paar weekjes geduld moeten hebben.

          Voor de twijfelaars: het is er zeker de moeite. Ik heb een abonnement om maandelijks te betalen en geregeld zet ik dat enige tijd stop (vakantie, geen tijd enz..).
          Daarna kan je dat gewoon terug activeren.

          Comment


          • #6
            Re: Frank Doorhof en Kelbytraining.

            Congrats Frank

            En het is inderdaad de moeite om er lid te worden, massa's aan informatie voor dat bedrag!

            En kijk al er al naar uit!
            More information about my work & my workshops
            http://www.guntherfrans.be

            Comment


            • #7
              Re: Frank Doorhof en Kelbytraining.

              Van harte proficiat Frank, dit is niet voor iedereen weggelegd
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: Frank Doorhof en Kelbytraining.

                Respect ...

                Jos
                [ nick gewijzigd - was vroeger joxyD ] Canon stuff.

                Comment


                • #9
                  Re: Frank Doorhof en Kelbytraining.

                  Proficiat! En veel succes toe gewenst!
                  ::: Flickr :::

                  Comment


                  • #10
                    Re: Frank Doorhof en Kelbytraining.

                    Gefeliciteerd met je eerste Kelbytraining class, Frank!

                    Ik ben ooit ingegaan op een maandje proefabonnement, en sindsdien 'vaste' afnemer van deze online trainingen. Voor elk wat wils en steeds prima informatie!

                    Ik kijk nu al uit naar Franky-goes-Kelbywood...
                    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                    Comment


                    • #11
                      Re: Frank Doorhof en Kelbytraining.

                      Van Harte Frank.
                      jammer dat we hier nooit meer wat van je werk kunnen bewonderen.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Frank Doorhof en Kelbytraining.

                        Dank je Bouk,
                        Is niet alleen BD waar ik weinig meer post.
                        In principe deel ik alleen nog de series die voor mij echt opvallen.
                        Voor de rest heb ik me helemaal toegelegd op mijn blog waar ik dagelijks probeer een nieuwe blog post te maken en daar ook zeer uitgebreid vaak inga op de techniek, iets wat ik op fora simpelweg niet kan doen omdat alles dan versplinterd word.

                        Ik kijk nog wel regelmatig op fora natuurlijk en als iemand me een link stuurt reageer ik natuurlijk ook. Maar ik denk dat veel mensen wel genoeg gezien hebben en het niet elke keer op een forum te hoeven zien, maar goed dat is mijn idee natuurlijk, op het blog kan ik me helemaal uitleven en adviseer je ook zeker daar eens te kijken als je dagelijks op de hoogte wilt blijven.
                        http://www.frankdoorhof.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Frank Doorhof en Kelbytraining.

                          Bedankt voor je update, heb je blog toegevoegd aan mijn rss reader
                          de blog url hier in je posts is blijkbaar niet meer geldig ?
                          Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

                          Comment


                          • #14
                            Re: Frank Doorhof en Kelbytraining.

                            Heb dat meteen even aangepast. sorry.
                            http://www.frankdoorhof.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: Frank Doorhof en Kelbytraining.

                              Had deze aankondiging gemist... (ben ook effe wat minder op de fora actief geweest).
                              Nu ging ik nog eens een search doen op 'Doorhof' (moest denken aan die hele hetze met de tweedaagse waar ik bij was). Nogmaals proficiat, en ik neem aan dat je workshops nog op dezelfde manier verlopen. Kijk al uit naar volgende week vrijdag voor een dagje Glamour...
                              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                              www.musicinframe.be

                              Comment

                              Working...
                              X