Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beschikbaarheid van iPad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beschikbaarheid van iPad

    Hallo,

    Vraag me af of de iPad nu al op plaatsen beschikbaar is zonder op voorhand eentje te hebben gereserveerd, of is het wachtlijst toestanden?
    Bij Switch te Gent staan ze op hun site aangeduid als "op voorraad" maar kan evengoed zijn dat het ook nog via een wachtlijst gaat veronderstel ik?

    Alvast bedankt,
    Groetjes
    Groetjes, Beauke
    Mijn foto's

  • #2
    Re: Beschikbaarheid van iPad

    als em op voorraad is kan je hem meepakken!
    andesr es bellen/mailen en 't is opgelost
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Beschikbaarheid van iPad

      Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      als em op voorraad is kan je hem meepakken!
      andesr es bellen/mailen en 't is opgelost
      Dacht ik vorige keer ook David, tot ik in Oostende stond, men een exemplaar op de toonbank zette voor af te rekenen en er een ander verkoper van Switch de doos terug van de toonbank haalde en zei dat het een vergissing was en dus niet beschikbaar!
      Ik had toen nochtans een bestelling op voorhand geplaatst.

      Maar inderdaad best eens bellen zeker want ik heb geen zin in een tweede keer aantal kilometers voor niks te rijden!
      Groetjes, Beauke
      Mijn foto's

      Comment


      • #4
        Re: Beschikbaarheid van iPad

        Oorspronkelijk geplaatst door Beauke Bekijk bericht
        Dacht ik vorige keer ook David, tot ik in Oostende stond, men een exemplaar op de toonbank zette voor af te rekenen en er een ander verkoper van Switch de doos terug van de toonbank haalde en zei dat het een vergissing was en dus niet beschikbaar!
        Ik had toen nochtans een bestelling op voorhand geplaatst.

        Maar inderdaad best eens bellen zeker want ik heb geen zin in een tweede keer aantal kilometers voor niks te rijden!
        Belgie = miserie met Apple aanleveringen.

        Moe word ik ervan.
        Geen Iphone4, geen Ipad, geen magic trackpad, geen ipad camera kits enzovoort.
        Kwam ik gisteren in de Apple store in het Louvre, en daar kon je gewoon ALLES kopen (zelfs de Iphone4 simlockvrij!!), heb dan maar gelijk een voorraadje ingeslagen.
        Hoe het juist zit met de belgische premium resellers, en Mobistar, ik weet het niet, maar als klant zijn we hier toch mooi de dupe van. En ik zou niet in die winkels willen werken, die mensen verkopen nen hele dag door Neen's.
        Het enigste Apple ding dat ik uit Belgie heb is de Imac, en misschien links of rechts nog een wifi router.
        Al de rest noodgedwongen uit het buitenland.

        En als de winkels zelf (dat kun je hun wél verwijten), dan toch al een een duidelijkheid zouden scheppen rond wel of niet reserveren, en de eventuele reserveringslijst ook "publiek aan de klant" maken, zou dit al veel ongenoegen verhelpen.

        Comment


        • #5
          Beschikbaarheid van iPad

          Oorspronkelijk geplaatst door Beauke
          Hallo,

          Vraag me af of de iPad nu al op plaatsen beschikbaar is zonder op voorhand eentje te hebben gereserveerd, of is het wachtlijst toestanden?
          Bij Switch te Gent staan ze op hun site aangeduid als "op voorraad" maar kan evengoed zijn dat het ook nog via een wachtlijst gaat veronderstel ik?

          Alvast bedankt,
          Groetjes
          Ik ga deze avond of morgen avond langs bij switch (voor een case), ik zal het eens voor jou vragen. Pm mij je gsm en ik hou je op de hoogte.

          Comment


          • #6
            Re: Beschikbaarheid van iPad

            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
            Belgie = miserie met Apple aanleveringen.

            Moe word ik ervan.
            Geen Iphone4, geen Ipad, geen magic trackpad, geen ipad camera kits enzovoort.
            Kwam ik gisteren in de Apple store in het Louvre, en daar kon je gewoon ALLES kopen (zelfs de Iphone4 simlockvrij!!), heb dan maar gelijk een voorraadje ingeslagen.
            Hoe het juist zit met de belgische premium resellers, en Mobistar, ik weet het niet, maar als klant zijn we hier toch mooi de dupe van. En ik zou niet in die winkels willen werken, die mensen verkopen nen hele dag door Neen's.
            Het enigste Apple ding dat ik uit Belgie heb is de Imac, en misschien links of rechts nog een wifi router.
            Al de rest noodgedwongen uit het buitenland.

            En als de winkels zelf (dat kun je hun wél verwijten), dan toch al een een duidelijkheid zouden scheppen rond wel of niet reserveren, en de eventuele reserveringslijst ook "publiek aan de klant" maken, zou dit al veel ongenoegen verhelpen.
            Rudy, heb je een case gekocht ? zo ja welke en ben je tevreden ?

            Comment


            • #7
              Re: Beschikbaarheid van iPad

              Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
              Ik ga deze avond of morgen avond langs bij switch (voor een case), ik zal het eens voor jou vragen. Pm mij je gsm en ik hou je op de hoogte.
              Dat is heel vriendelijk Viero maar ik ben intussen in Gent geweest en een iPad kunnen meebrengen, een stapje verder gezet om eens in de Fnac te kijken of men daar lederen case had voor de iPad want in Switch Gent is het voor de moment poverkes wat hoezen betreft.
              Ook in de Fnac niet gevonden wat ik wou maar daar een paar iPads zien staan dus daar hebben ze ook voorraad.
              Viero Als het in Gent Switch is dat je wil gaan voor een hoes/case...(tenminste als je voor de iPad gaat) ik heb enkel een gelhoes kunnen kopen.
              Groetjes, Beauke
              Mijn foto's

              Comment


              • #8
                Re: Beschikbaarheid van iPad

                Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                Belgie = miserie met Apple aanleveringen.

                Moe word ik ervan.
                Geen Iphone4, geen Ipad, geen magic trackpad, geen ipad camera kits enzovoort.
                Kwam ik gisteren in de Apple store in het Louvre, en daar kon je gewoon ALLES kopen (zelfs de Iphone4 simlockvrij!!), heb dan maar gelijk een voorraadje ingeslagen.
                Hoe het juist zit met de belgische premium resellers, en Mobistar, ik weet het niet, maar als klant zijn we hier toch mooi de dupe van. En ik zou niet in die winkels willen werken, die mensen verkopen nen hele dag door Neen's.
                Het enigste Apple ding dat ik uit Belgie heb is de Imac, en misschien links of rechts nog een wifi router.
                Al de rest noodgedwongen uit het buitenland.

                En als de winkels zelf (dat kun je hun wél verwijten), dan toch al een een duidelijkheid zouden scheppen rond wel of niet reserveren, en de eventuele reserveringslijst ook "publiek aan de klant" maken, zou dit al veel ongenoegen verhelpen.

                Ik vind sowieso jammer dat Apple-store zelf de iPhone's niet zelf online verkoopt!
                Ik heb al heel veel via Apple-store gekocht en steeds snelle en correcte levering.
                Mijn iPhone aankopen verliepen ook heel anders bij Mobistar shop! Zelfs bij reservaties kan je op Mobistar niet rekenen!
                Groetjes, Beauke
                Mijn foto's

                Comment


                • #9
                  Re: Beschikbaarheid van iPad

                  Bedankt voor de info Ingrid !
                  Ik zal maar via de apple store bestellen en hopen op een vlotte levering.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Beschikbaarheid van iPad

                    Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
                    Rudy, heb je een case gekocht ? zo ja welke en ben je tevreden ?
                    Ik ben zeer tevreden van de originele case, de flipcase of hoe ze noemtr, met het apple logootje. Ik had eerste de macally transparanten achtercover gekocht, maar daar was het scherm niet beschermd.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Beschikbaarheid van iPad

                      dat was degene waarvoor ik ging, bedankt voor je reply !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Beschikbaarheid van iPad

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                        (...)
                        Kwam ik gisteren in de Apple store in het Louvre, en daar kon je gewoon ALLES kopen.
                        (...).
                        De camerakit voor iPad was er vrijdag niet beschikbaar, en nog zou twee a drie weken duren...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Beschikbaarheid van iPad

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                          Ik ben zeer tevreden van de originele case, de flipcase of hoe ze noemtr, met het apple logootje. Ik had eerste de macally transparanten achtercover gekocht, maar daar was het scherm niet beschermd.
                          Ik wou deze ook Rudy omdat het toch een bescherming van het scherm heeft bij de flipcase maar die zijn niet meteen te krijgen, zelfs bij apple store is het enkele dagen wachten.
                          Daarom dat ik zocht achter eventueel een flipcase in leder maar ook die heb ik niet kunnen vinden, waarschijnlijk zijn die wel bij Apple store te koop, zal eens kijken en eventueel daar eentje bestellen.
                          Groetjes, Beauke
                          Mijn foto's

                          Comment


                          • #14
                            Re: Beschikbaarheid van iPad

                            Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
                            De camerakit voor iPad was er vrijdag niet beschikbaar, en nog zou twee a drie weken duren...
                            Camerakit zou ik ook willen, ik dacht ook niet meteen beschikbaar bij Apple store, dus zal nog ff wachten zijn.
                            Groetjes, Beauke
                            Mijn foto's

                            Comment


                            • #15
                              Re: Beschikbaarheid van iPad

                              Oorspronkelijk geplaatst door Beauke Bekijk bericht
                              Camerakit zou ik ook willen, ik dacht ook niet meteen beschikbaar bij Apple store, dus zal nog ff wachten zijn.
                              Dat is waar we zitten op te wachten !!!

                              Comment

                              Working...
                              X