PDA

Volledige versie bekijken : jamaicaanse verkoper

Thomas80
8 augustus 2010, 16:38
http://i37.tinypic.com/vg7p53.jpg

bouk
8 augustus 2010, 17:41
2.4. Maximale afmeting van een foto: 900x900 pixels

Plaats alleen foto’s die niet groter zijn dan 900 pixels langs de langste zijde (inclusief kader).
Je kan ook kleinere foto’s plaatsen, maar 900 pixels is voor dit forum aanbevolen, omdat de foto zo meestal beter tot haar recht komt.

Heb je een foto die groter is, dan moet je die dus vooraf met een programma op je computer verkleinen zodat de langste zijde maximaal 900 pixels is, en opnieuw opslaan. Daarna uploaden naar jouw webspace en middels de IMG-knop toevoegen aan een nieuw onderwerp of post

Foto's die groter zijn dan 900 pixels in hoogte of breedte worden door de forumsoftware automatisch verkleind. De volgende waarschuwing is dan bovenaan de foto te zien:
grt,bouk.

doudeke
9 augustus 2010, 01:23
Ik weet niet wat meneer verkoopt, maar zal er wel iets van mijn gading tussen vinden,
hoop ik. Mooie foto. Waarom weet ik ook niet, maar doet me denken aan vroeger toen
bij ons ook een man met kar en paard zijn waren kwam aanbieden. :G:G

sethje4
9 augustus 2010, 11:41
haha :D die foto doet mij spontaan lachen xD yaaah man !! rasta man!

cwe
9 augustus 2010, 12:56
Leuke foto. Al heb ik wel de indruk dat hij zijn vuilniszak gaat dumpen in de zee :)

Jacobs Pascal
9 augustus 2010, 13:22
Sorry maar voor mij is het gewoon een registratie of vakantie foto van een lokale visser.

sethje4
9 augustus 2010, 19:24
Sorry maar voor mij is het gewoon een registratie of vakantie foto van een lokale visser.
zo te zien vangt hij ze inderdaad :P

doudeke
10 augustus 2010, 02:44

Yo man, Pascal. Dat is waar. Maar net dat maakt hem leuk. Niet? Ik bedoel, foto is even
zo relax als de man die het toont. Als je goed luistert hoor je zelfs in de verte:

Give me give me
give me just a little smile
that itīs all i ask of you

Give me give me
we got a message for you

Sunshine Sunshine Reggae
donīt worrie
donīt hurry
take it easy

Thomas80
10 augustus 2010, 22:24
bedankt voor de reactie, is indd een vakantiefoto want hier vaart er zo geene maar vond het een leuke plaat:D, typisch sfeertje van ginder

tantine
11 augustus 2010, 17:14
Zo zouden wij ook moeten leven.....met een lach!!!
Tegenwoordig is het hier druk, druk druk.....geen tijd voor een glimlach, een vriendelijk woordje.....ja...als ik naar die foto kijk maakt die mij toch gelukkig hoor!!
Donīt worrie, be happy:D

Gr Pascale

fabke
11 augustus 2010, 19:24
Vrolijke, zonnige foto die me laat dromen van vakantie !
grtjes, fabke

Jacobs Pascal
12 augustus 2010, 09:12
Yo man, Pascal. Dat is waar. Maar net dat maakt hem leuk. Niet? Ik bedoel, foto is even
zo relax als de man die het toont. Als je goed luistert hoor je zelfs in de verte:

Give me give me
that itīs all i ask of you

Give me give me
we got a message for you

Sunshine Sunshine Reggae
donīt worrie
donīt hurry
take it easy

Jooo manj...