Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

omzetten super 8 naar dvd

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • omzetten super 8 naar dvd

    Dag,ik zoek iemand die voor mij super8 naar dvd kan en wil omzetten. Het zijn films uit mijn jeugd. Graag eerlijke info aub met prijs zodat we weten hoeveel dit ongeveer zal kosten. Er zijn tamelijk veel films.

    grtn,

    Scorpio
    mailen naar lufraso@hotmail.com
    Last edited by scorpio; 7 augustus 2010, 17:03.

  • #2
    Re: omzetten super 8 naar dvd

    [MOD RF] Verplaatst naar een geschikter forum zodat men kan antwoorden op uw vraag.[/MOD]
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: omzetten super 8 naar dvd

      vroeger liet ik dat goed en betaalbaar doen door www.movie2dvd.be, maar die site is niet meer actief lijkt me, vrees dat ze ermee gestopt zijn. normaal is dat een prijs mer minuut om te zetten, maar je kon voor grotere hoeveelheden een prijs negotiëren.

      dacht dat ik 20 euro per spoel betaalde als ik het per spoel afgaf en het op harde schijf mocht geleverd worden.

      check wel de kwalitiet van je filmpjes: goedkope film van ooit degenereert sneller dan de duurdere filpmjes van ooit .. en vaak is de onscherpte en gebrek aan kleur niet door de omzetting, maar door het bronmateriaal dat niet meer zijn volle glorie heeft.
      Last edited by Visio; 10 augustus 2010, 23:40.

      Comment


      • #4
        Re: omzetten super 8 naar dvd

        Beste,

        Ik heb mijn super 8 films bij Digidat (http://www.digidat.be )in Lummen op DVD laten plaatsen.
        Er zijn nog firma’s in België die dit doen Forever (http://www.for-ever.be/nl-BE) in Brussel. In Nederland zitten er ook een aantal maar dat was wat te ver voor me.
        Heb toch maar voor Digidat gekozen omdat ik de AVI bestanden er ook nog kon bekomen en het niet wou binnenbrengen in een inleverpunt waar het misschien verloren gaat.
        Ben zeer tevreden over de overzetting.
        Prijzen zijn zowel bij Forever als Digidat online.

        Mvg,
        Jan

        Comment

        Working...
        X