PDA

Volledige versie bekijken : Evil

gNo
5 augustus 2010, 15:11
Deze dame kwam ik op straat tegen , is het wat??

http://i38.tinypic.com/x3zj8o.jpg

groetjes

jeannot

-ernie-
5 augustus 2010, 17:11
spijtig dat je niet meer van haar gezicht kan zien, het lijkt mij een goede karakterkop voor een foto. ben niet zo gewonnen voor het kleureffect, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.

Jacobs Pascal
5 augustus 2010, 17:15
Die titel man..:p:p:p:p

Ik mis alleen nog een deegrol..

Knap weer.:G

bouk
5 augustus 2010, 17:17
Heerlijk straatwerk hoor.
zou haar zeker een afdruk bezorgen.
grt,bouk.

tullep
5 augustus 2010, 22:29
de titel zegt alles....
knap gezien!
groetjes
hilde

KvP
5 augustus 2010, 22:41
Ik vind haar best wel :eek: "EVIL" :eek:

Monica
5 augustus 2010, 22:48
Hm...Jeannot doet me wat, maar ik wil eerlijk blijven.
Je fotografeert hier een dame op straat. Je maakt er een heftige bewerking van (flinke contrast) en noemt mevrouw Evil. Ik weet niet of ik dat echt leuk vind, en ik denk dat mevrouw het nog minder leuk vindt. Zelfs KvP vind haar best evil.
Nah...dit soort bewerkingen moet je doen met modellen die akkoord gaan. Niet met zo'n mensje. Maar ...het blijft alleen mijn mening he;)

Monica
5 augustus 2010, 22:49
Heerlijk straatwerk hoor.
zou haar zeker een afdruk bezorgen.
grt,bouk.

grapjas

gNo
6 augustus 2010, 03:31
grapjas

Dit model is namelijk mijn buurvrouw Alice, je kan ze ergens in mijn eerder post in's zien, en heb deze van haar genomen terwijl ze naar de koers "wielerwedstrijd
aan het zien was , die hier door de straat kwam, nu ik zeg wel ergere dingen tegen Alice en zij tegen mij dan "Evil" zenne:D:D:D:D
Ook de reden dat we zo een goede band hebben hier in de buren ;)
Om het in haar woorden te zeggen, ik behn toch een slecht mens hé hhaaha zijn haar woorden

Ann75
6 augustus 2010, 06:54
Die titel man..:p:p:p:p

Ik mis alleen nog een deegrol..

Knap weer.:G

Haha, zo een gedacht had ik ook! Knappe foto met prima details en die blik heb je prachtig vastgelegd! :G :G :G

Groetjes,
Ann :)

doudeke
6 augustus 2010, 11:27
Ik zie haar best in staat iemand een stok, of haar paraplu, in de wielen te steken en dan
naar de persoon naast haar kijken op een manier van: waarom doe je dat nu? Of haar
peuk in een openstaand wielershirt te mikken. :G:G

wanka tanka
6 augustus 2010, 12:49
mooie straatfotografie

Greyhorse
6 augustus 2010, 13:12
Knap buurmeisje :G

fabke
6 augustus 2010, 14:59
Knappe opname en bewerking ! Titel goed gekozen ...
Ik zou het nog beter gevonden hebben indien de BG volledig zwart was geweest, maar dit is mijn mening ben ook geen kenner :o
grtjes, fabke

Monica
7 augustus 2010, 00:42
Dit model is namelijk mijn buurvrouw Alice, je kan ze ergens in mijn eerder post in's zien, en heb deze van haar genomen terwijl ze naar de koers "wielerwedstrijd
aan het zien was , die hier door de straat kwam, nu ik zeg wel ergere dingen tegen Alice en zij tegen mij dan "Evil" zenne:D:D:D:D
Ook de reden dat we zo een goede band hebben hier in de buren ;)
Om het in haar woorden te zeggen, ik behn toch een slecht mens hé hhaaha zijn haar woorden

:rolleyes::clown::p
Je kwam haar zomaar op straat tegen was in intro:p
Als het een model is die je kent en waarvan je weet dat ze het waardeert en erom kan lachen:G

gNo
7 augustus 2010, 16:14
:rolleyes::clown::p
Je kwam haar zomaar op straat tegen was in intro:p
Als het een model is die je kent en waarvan je weet dat ze het waardeert en erom kan lachen:G

ja Moontje,

je moet toch een intro hebben hé ;)
en in feite kwam ik haar ook tegen niet :D:D:D

een afdruk heeft ze al:)

Grupello
7 augustus 2010, 22:11
Sterke foto, intimistisch portret van waarschijnlijk iemand met een grote persoonlijkheid !

moniq
7 augustus 2010, 23:47
Je hebt haar mooi op de plaat gezet gNo.:love:

groetjes

moniq

Jacobs Pascal
8 augustus 2010, 12:39
een afdruk heeft ze al:)

En was ze blij? :D:D
Hebt ge verteld tegen haar hoe je ze aan de buitenwereld noemt? Ge hebt toch geen verband zeker rond uw hoofd nu? :D:D:D:D

berto
8 augustus 2010, 12:49
Allez, Jeannot, ge weet het, ik ben een fan van u maar:
Hij (zij) is veel te hard (contrast), haar haar en de toppen van de vingers rond de sigaret zijn uitgebleekt, schaduwen lopen helemaal dicht. In bijna alle andere gevallen zou dit een pak opmerkingen gekregen hebben maar die titel (en het verhaal dat je er achteraf bij verteld)....... Die maakt dan weer (bijna) alles goed.

Groeten, Bert

gNo
9 augustus 2010, 01:51
Allez, Jeannot, ge weet het, ik ben een fan van u maar:
Hij (zij) is veel te hard (contrast), haar haar en de toppen van de vingers rond de sigaret zijn uitgebleekt, schaduwen lopen helemaal dicht. In bijna alle andere gevallen zou dit een pak opmerkingen gekregen hebben maar die titel (en het verhaal dat je er achteraf bij verteld)....... Die maakt dan weer (bijna) alles goed.

Groeten, Bert

Bert, gaat het over de titel?? of over de foto??
Het is niet altijd makkelijk om een titel te vinden hé.
Het "verhaal" een nogal groot woord, is 1 linea :rolleyes:
uitgebleekt : tja, zo zijn er nogal in den hof beland zenne.
waarmee ik niet wil zeggen dat deze in de hof zou mogen integendeel, wou horen
wat de mening , verdeelde mening over deze foto was.
wat "hij " zij" betreft, geeft ook twijfel over je beoordeling, want dan heb je ergens een linea overgeslagen waar duidelijk staat dat deze vrouw Alice noemt, en mijn buurvrouw is.
zou het dan toch een man geweest zijn :D:D:D

berto
9 augustus 2010, 14:00
Jeannot, even over dat hij / zij.
met "hij" bedoelde ik de foto en met "zij" de dame.
Moet dit toch even rechtzetten voordat iedereen aan mijn ogen begint te twijfelen.
Voor de rest was het gewoon mijn mening, voor wat die waard is. Moet je ook niet te zwaar aan tillen maar ik denk echt dat de foto en de titel hier samen het "plaatje" maken.;)

Groeten, Bert

gNo
9 augustus 2010, 17:09
Jeannot, even over dat hij / zij.
met "hij" bedoelde ik de foto en met "zij" de dame.
Moet dit toch even rechtzetten voordat iedereen aan mijn ogen begint te twijfelen.
Voor de rest was het gewoon mijn mening, voor wat die waard is. Moet je ook niet te zwaar aan tillen maar ik denk echt dat de foto en de titel hier samen het "plaatje" maken.;)

Groeten, Bert

ik mag niet meer tillen Bert :D:D:D mijne rug
nee ik neem dat ook wel allemaal goed op hoor.daarom is het een forum om comments te geven hé;)

gilclaes
18 augustus 2010, 19:10
Zal niet blij zijn geweest met de ontmoeting.
Prachtig beeld.:G:G