Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jaarrangschikking t.e.m. Nov 03

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jaarrangschikking t.e.m. Nov 03

    Proficiat aan Filipo met zijn eerste plaats in de chalenge van november met het onderwerp LICHTEN.

    Door zijn prachtige prestatie plaatst Filipo zich in de jaarrangschikking op de 6de plaats alhoewel hij maar kan beoordeeld worden op 9 van de 11 deelnames. nogmaals proficiat Filipo.

    De voorlopige top 10
    1.Tinne
    2. Mia
    3. Stampers
    4. Gerda
    5. Act
    6. Filipo
    7. Teddy-Bear
    8. Ace
    9. Carsten
    10. Hubbax

    Tot nu toe hebben er al 293 personen in 2003 aan de BD-Challenge deelgenomen.

    Deze maand waren er 25 personen die voor het eerst deelnamen.

    Ook een proficiat aan Rept die als nieuwkomer zich deze maand op de achtste plaats rangschikte.

    Verder wens ik Tinne de kracht, inzicht en moed toe om haar eerste plaats in de jaarrangschikking te blijven verdedigen.

    De rangschikking is te vinden op onderstaand adres:

    http://be.msnusers.com/Fotorangschikking/Documenten/Klassement%20challenge%20web.htm
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    @ spooky :
    De opgegeven link :
    U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
    U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.

    --------------------------------------------------------------------------------

    HTTP-fout 403 - Verboden
    Internet Explorer

    Comment


    • #3
      Aan sonyke

      Inderdaad indien je niet over een netpaspoort van msn beschikt kan je de jaarrangschikking niet raadplegen. Uitleg hier over waarom ik het niet via een openbare webside kan laten verschijnen kan je vinden op de vorige topics hierover

      http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=32412
      http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=32164

      Maar indien je het wenst stuur ik je via de mail de jaarrangschikking geschreven in exel je toe. Je geeft me gewoon maar een seintje en ik maak je het dan over.

      Mijn email adres: gisquiere.jacques@belgacom.net
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Bedankt spooky en tevens bedankt voor het opmaken (en versturen) van de rangschikking !
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Originally posted by spooky
          Ook een proficiat aan Rept die als nieuwkomer zich deze maand op de achtste plaats rangschikte.
          LOL Bedankt Moet je al die getalletjes manueel intypen of krijg je ze van BD aangeleverd?
          Gallery: http://www.fotogallerij.be

          Comment


          • #6
            Ja inderdaad Rept. Ik moet die getallen inderdaad manueel intypen. Ik moet net zoals iedereen wachten tot de uitslag officieel verschijnt op de chalenge. Ik haal tenslotte de cijfers via internet van de chalenge net zoals ieder BD-lid. Maar dat is iets wat ik graag doe. En je kan er zoveel uit analyseren.

            Spookys Fotoweb
            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

            Comment


            • #7
              Originally posted by spooky
              Maar dat is iets wat ik graag doe. En je kan er zoveel uit analyseren.
              Je kan er inderdaad vanalles uithalen, maar kan BD je op het einde geen file geven waar je mee aan de slag kunt?
              Gallery: http://www.fotogallerij.be

              Comment


              • #8
                Ik denk het niet hoor rept. De verantwoordelijken van BD ken ik niet persoonlijk (en zij mij tenslotte ook niet). Deze jaarrangschikking is een spontaan initiatief van mijnen tweege. Ik wil de verantwoordelijken hiermede niet lastig vallen. Maar ik vind het wel tof van jou dat je een gezonde bezorgdheid hebt voor Belgiumdigital.
                Spookys Fotoweb
                BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                Comment


                • #9
                  Ik ben blij dat ik met deze topic mensen kan blijmaken.

                  En Filipo je hoeft je geen zorgen te maken hoor over mijn nachtelijke arbeid. Ik ben een nachtmens. Ik kan overleven met heel weinig slaap. Dus hieromtrent hoeft zich niemand zorgen te maken. Maar toch bedankt voor de apretiatie.
                  Spookys Fotoweb
                  BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by spooky
                    Ik denk het niet hoor rept. De verantwoordelijken van BD ken ik niet persoonlijk (en zij mij tenslotte ook niet). Deze jaarrangschikking is een spontaan initiatief van mijnen tweege. Ik wil de verantwoordelijken hiermede niet lastig vallen.
                    Alleee dan, k'was al in de toekomst aan het denken he, want als de challenge 1.000 deelnemers zal tellen heb je meer werk. En het is niet veel werk om van de puntentabel een export te doen.
                    Gallery: http://www.fotogallerij.be

                    Comment


                    • #11
                      Spooky, kan je ook volgens andere tabellen sorteren? Bijvoorbeeld volgens gemiddeld aantal deelnames? Of per maand? Doe je dit in excel ? Kan je dat werkblad dan ergens zetten als .xls file?

                      Comment


                      • #12
                        Aan Deg

                        Als je de jaarrangschikking bekijkt via internet kan je geen andere rangschikking bekijken dan deze welke ik heb ingesteld.

                        Maar als je dat wil kan ik je het exel bestand onbeveiligd toesturen zodat je naar eigen goeddunken je rangschikking kan sorteren.
                        zoals bv:
                        rangschikking volgens persoonlijk klassement
                        of de rangschikking volgens een bepaalde maand
                        of de rangschikking volgens het aantal deelnames

                        Dus geef me gewoon een seintje en ik stuur je het exelbestand toe.

                        mijn email adres = gisquiere.jacques@belgacom.net

                        groetjes
                        Spookys Fotoweb
                        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                        Comment

                        Working...
                        X