Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf gezocht dromerige stijl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograaf gezocht dromerige stijl

    Hallo,

    Voor de het maken van de beelden bij een muziekproject (cd hoesje, persfoto's) zoek ik een fotograaf(e) met een bepaalde dromerige/vintage stijl.
    Ik ben zelf niet thuis in fotografie maar ik zal m'n best doen om uit te leggen wat ik zoek.

    Polaroid achtige dromerige (wazige) kleuren, natuur...

    Ik heb ooit foto's gezien van een Duitse (?) fotografe die prachtige beelden maakte maar ik kan helaas niet op haar naam komen, dus een voorbeeld kan ik hier niet geven.
    Hopelijk kan iemand me een tip geven.

    Bedankt en groetjes

  • #2
    Re: Fotograaf gezocht dromerige stijl

    Selina De Maeyer heeft een heel sprookjesachtige, soms mysterieuze stijl. Ze heeft een account hier op BD, maar ik denk niet dat ze hier recentelijk nog geweest is. Best haar Facebook checken: Selina De Maeyer.

    Succes er mee!!
    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

    Comment


    • #3
      Re: Fotograaf gezocht dromerige stijl

      Toen we allemaal jong waren was David Hamilton de referentie.

      Dpaul
      DPaul - A.FIAP
      D810, nikkors and other stuff

      Comment


      • #4
        Re: Fotograaf gezocht dromerige stijl

        Carmen De vos is een zeer goede polaroid fotografe...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: Fotograaf gezocht dromerige stijl

          Christine Berry is Duitse maar verhuisd naar Amerika...

          Misschien deze stijl die u zoekt?

          Website http://www.kristofpattyn.be

          a lotta canonstuff

          Comment


          • #6
            Re: Fotograaf gezocht dromerige stijl

            Oorspronkelijk geplaatst door dream Bekijk bericht
            Voor de het maken van de beelden bij een muziekproject (cd hoesje, persfoto's) zoek ik een fotograaf(e) met een bepaalde dromerige/vintage stijl.
            Polaroid achtige dromerige (wazige) kleuren, natuur...
            Hopelijk kan iemand me een tip geven.
            PS is DE oplossing.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Fotograaf gezocht dromerige stijl

              Bedankt allemaal voor de tips en mails!
              Ik ga alle fotografen en links bekijken, heb hier en daar al mooie dingen gevonden (dijkstra heb dankzij jullie leren kennen en is een zeer goede referentie).

              Alle tips blijven welkom.

              Comment


              • #8
                Re: Fotograaf gezocht dromerige stijl

                Moest je een UV-filter hebben en vaseline, dan kan je met dat laatste een vettige vingerafdruk maken op het eerste. Daarna wat experimenteren tot je de gedroomde foto hebt.
                Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                Comment


                • #9
                  Re: Fotograaf gezocht dromerige stijl

                  Karen Van Der Biest
                  Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotograaf gezocht dromerige stijl

                    Hoi,

                    Ben je nog steeds opzoek naar een fotograaf/grafisch vormgever voor je cd hoesjes? Ik kan je hieraan helpen...

                    Kate

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotograaf gezocht dromerige stijl

                      Oorspronkelijk geplaatst door dream Bekijk bericht
                      Hallo,

                      Voor de het maken van de beelden bij een muziekproject (cd hoesje, persfoto's) zoek ik een fotograaf(e) met een bepaalde dromerige/vintage stijl.
                      Ik ben zelf niet thuis in fotografie maar ik zal m'n best doen om uit te leggen wat ik zoek.

                      Polaroid achtige dromerige (wazige) kleuren, natuur...

                      Ik heb ooit foto's gezien van een Duitse (?) fotografe die prachtige beelden maakte maar ik kan helaas niet op haar naam komen, dus een voorbeeld kan ik hier niet geven.
                      Hopelijk kan iemand me een tip geven.

                      Bedankt en groetjes
                      Beste,

                      Het is pas nu dat ik dit lees, anders had ik eerder gereageerd. Je verzoek staat helemaal op mijn lijf geschreven. Zelf maak ik vaak foto's van muziekgroepen en ook heb ik ervaring met het fotograferen voor cd-hoezen. Die dromerige vintage-stijl kan ook geen probleem zijn. Mijn e-mail: manudecaluwe@gmail.com
                      Hopelijk zoek je nog iemand voor de fotografie.

                      Groeten,

                      Aeon

                      ps: als je enkele foto's wil zien kan je me toevoegen op facebook: Aeon M De Caluwé

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotograaf gezocht dromerige stijl

                        Wat voor soort dromerige stijl? Mss past mijn stijl in je plaatje? Ben momenteel erg druk bezig mijn persoonlijk portfolio uit te breiden in combinatie met cliëntenshoots.

                        Kijk eens op www.leentjeloveslight.com

                        Groetjes!
                        * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotograaf gezocht dromerige stijl

                          Oorspronkelijk geplaatst door Aeon Bekijk bericht
                          Beste,

                          Het is pas nu dat ik dit lees, anders had ik eerder gereageerd.

                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment

                          Working...
                          X