PDA

Volledige versie bekijken : hier ben ik trots op

Vicky
2 augustus 2010, 19:20
Niet op deze foto maar op mijn oudste kleindochter die voor een jaar als 18-jarige naar de States gaat om te studeren.
Dit is een snapshot op haar afscheidsfeestje die ik wat bewerkt heb. Voor mij is hij OK maarja objectief kan je mij hier niet noemen :o

http://i183.photobucket.com/albums/x233/Vicky-De/Silke124ac-3-6x.jpg

tullep
3 augustus 2010, 00:06
en terecht...ik kan deze bewerking wel smaken
groetjes
hilde

lut
3 augustus 2010, 00:25
Ik denk dat je er toch een paar gelukkig maakt met dit portretje. :G

doudeke
3 augustus 2010, 01:10
Ik vind de foto en de bewerking heel mooi, vicky. Heel mooi. Alsof je al een beetje afscheid
hebt genomen en toch een krachtig beeld van haar wilt bewaren.
Zoals je ontzettend trots op haar bent en toch ook een heel klein beetje ongerust. :G:G

Ludo V.
3 augustus 2010, 07:57
Je kleindochter gaat daar enorm blij mee zijn met zo een mooi portret:G:G:G

bouk
3 augustus 2010, 08:00
das je goed gelukt Vicky.
grt,bouk.

exhi
3 augustus 2010, 09:40
Mooie foto.
Dit komt dicht bij mij omdat mijn zoon [ook 18]
al een tijd weg is naar het buitenland [kreta].

gr.ron.

putor
3 augustus 2010, 10:02
ik zie geen neus en geen oren. :eek:

Vicky
3 augustus 2010, 10:12
ik zie geen neus en geen oren. :eek:

dan moet toch je scherm eens juist afstellen want ik zie wel een neus en oren ;)

doudeke
3 augustus 2010, 10:12
Ja, je ziet dat kleine mensje nog rondhuppelen in haar beetje te gekke pyjama. Het is
nog niet eens zo lang geleden dat ze haar eerste woordjes sprak. En dat leren fietsen,
dat was toch eergisteren, of zo?
En op eens staan ze naast je. Je vraagt je misschien af wanneer dat kleine mensje is
uitgegroeid tot zo'n mooie, zelfbewuste jonge vrouw. Hoe vliegensvlug ze dat voor
elkaar heeft gekregen. Het liefst zou je nog een potje huilen. Alleen weet je niet of dit
uit geluk dan wel droefenis is. En dus knipoog je je tranen maar weg, als teken van
verstandhouding die jullie altijd hadden.
Oma's. Het zijn een beetje malle mensen.

Vicky
3 augustus 2010, 10:14
Ja, je ziet dat kleine mensje nog rondhuppelen in haar beetje te gekke pyjama. Het is
nog niet eens zo lang geleden dat ze haar eerste woordjes sprak. En dat leren fietsen,
dat was toch eergisteren, of zo?
En op eens staan ze naast je. Je vraagt je misschien af wanneer dat kleine mensje is
uitgegroeid tot zo'n mooie, zelfbewuste jonge vrouw. Hoe vliegensvlug ze dat voor
elkaar heeft gekregen. Het liefst zou je nog een potje huilen. Alleen weet je niet of dit
uit geluk dan wel droefenis is. En dus knipoog je je tranen maar weg, als teken van
verstandhouding die jullie altijd hadden.
Oma's. Het zijn een beetje malle mensen.

idd oma's zijn malle mensen want deze oma hier pinkt nu een traantje weg bij het lezen van deze lieve woorden.

rooman
3 augustus 2010, 11:29
Je ziet dat deze foto met hart & ziel genomen is :G
Grts Maddy.

MG-TF
3 augustus 2010, 11:42
mooi portret :G

Jacobs Pascal
3 augustus 2010, 13:03
Ja Vicky ze zijn snel groot hé meiske...Ik vind het nu al jammer dat mijn kleine Hanne niet meer zo knuffel achtig is op haar 13 de....maarja..Als ze groot worden hebben ze andere katjes te geselen..of zijn het nu katers...:)
Ik hoop dat ze daar in de states een goede beurt gaat maken want je komt er als een ander persoon terug met een pak andere ervaring..
Wens ze veel succes.

Grupello
3 augustus 2010, 13:06
Zeer mooie foto en vooral bewerking. Misschien een idee : plaats volgend jaar na haar terugkomst eens een nieuwe foto... ! Veel succes toegewenst en sterkte bij het afscheid.

FestinaLente
3 augustus 2010, 19:56
De foto is gewoon een heel goed klassiek portret en de bewerking doet vermoeden dat er een canvas van gemaakt wordt. Een heel kleine bemerking... Het fijne kadertje rond de foto : onderaan valt het ietwat weg en lijkt het van buiten de foto naar in de foto te gaan.

Mvg
Chris

moniq
4 augustus 2010, 00:36
Heel mooi Vicky, zowel het model als de bewerking.:G
Ik wens ze veel geluk daar in de States en jou veel sterkte bij het afscheid.;)
Het is idd een goed idee een foto te plaatsen als ze terugkomt.:G

groetjes

moniq

Vicky
4 augustus 2010, 12:03
iedereen bedankt voor de fijne reacties en de bemoedigende woorden ;) Gelukkig is er nog internet en blog zodat we toch nog contact kunnen houden.

Monica
5 augustus 2010, 20:07
Mooie foto Vicky.:G
Daar zal ze heel blij mee zijn. Mooie dame, die kleindochter van je!

Vicky
10 augustus 2010, 18:35
bedankt Monica ;)