PDA

Volledige versie bekijken : Into the sunset...

DonnaVicky
31 juli 2010, 14:13
Mijn eerste SC post :p, heb er letterlijk de kriebels bij. Maar ik vind deze foto in alle opzichten geslaagd. Hopelijk mag ie blijven staan.

Tijdens de aanvang van de zonsondergang op Cap Blanc Nez mijn jongste aan de zee geplaatst net naast het zonnetje.
EXIF:
85mm
f/9
1/320

In PP: conversie naar zw, wat curve aanpassing op de lucht en gele filter opgezet om de foto wat op te warmen.

http://i31.tinypic.com/20jq0lt.jpg

P.S. Hoop dat dit mag: foto posten in SC en indienen voor de challenge?

Nena
31 juli 2010, 14:15
Mooi hoor. Doet me heel hard denken aan een soortgelijke foto van Monica :)

DonnaVicky
31 juli 2010, 14:17
Mooi hoor. Doet me heel hard denken aan een soortgelijke foto van Monica :)

Oei, en die ken ik nochtans niet?

Nena
31 juli 2010, 15:11
Oei, en die ken ik nochtans niet?

Oh. maar ik bedoel daar niks mis mee hoor. Het kwam gewoon direct in me op. Een typisch kindertafereeltje, maar heel mooi vast gelegd.

mario.van.de.gehucht
31 juli 2010, 19:57
Ik vind dit een zeer geslaagde foto.Knap omgezet ook . :G:G

bouk
1 augustus 2010, 09:03
In PP: conversie naar zw, wat curve aanpassing op de lucht en gele filter opgezet om de foto wat op te warmen.

vind juist het tegendeel.

wel een mooi plaatje.
grt,bouk.

doudeke
1 augustus 2010, 11:51
Komt misschien door de bewerking iets warmer over, maar ik had ze liever iets echter
gezien. Nu kijk ik te veel naar een prentje waarmee geknoeid is. Dat heb ik op veel van
de foto's die hier verschijnen. Toch, eerlijk is eerlijk, de sfeer zit goed. Heel goed. :G

poezemarieke
1 augustus 2010, 14:25
mooie foto, de gele zweem kan ik best wel smaken, vrouwen zullen daar gevoeliger voor zijn zeker ;) :G:G:G

Monica
1 augustus 2010, 15:04
Mooie foto die heeeel veel sfeer uitstraalt:love:
Filtertje had van mij iets warmer gemogen (iets meer oranje?) Maar dat is smaak.