PDA

Volledige versie bekijken : mijn pa en mijn zoon

putor
31 juli 2010, 11:53
Kleine Tijl ligt lekker te slapen bij zijn bompa
beiden genieten ervan en ik leg het allemaal vast

http://i110.photobucket.com/albums/n93/putore/_DSC0259klein.jpg

Nikon D200 met manuele 135mm f/2.8

Nena
3 augustus 2010, 21:30
Ik had onderaan liever wat meer ruimte gehad. Je hebt de focus op je zoontje gelegd (je papa lijkt al eerder uit focus te zitten), maar je zoontje staat helemaal onderaan tegen het kader geplakt.
Ik mis precies wat scherpte, ik weet het niet.

Maar een heel lief plaatje van opa met kleinkind :G

Grupello
3 augustus 2010, 21:32
De zw/w omzetting vind ik geslaagd. Maar mis scherpte, persoonlijk zou ik de scherpte op de kleine Tijl gezet hebben, nu heb je, denk ik, de beide willen scherp zetten. Mooie intimistische foto !

doudeke
4 augustus 2010, 02:00
De strenge vader die als opa plots van suiker wordt. :G:G

putor
4 augustus 2010, 15:09
bedankt voor de reacties allemaal

De strenge vader die als opa plots van suiker wordt. :G:G

ik heb mijn pa altijd beschouwd als niet streng en niet rechtvaardig.:G In ieder geval van het betere soort pa's.

bouk
5 augustus 2010, 08:09
ik heb mijn pa altijd beschouwd als niet streng en niet rechtvaardig.

zal ie niet blij mee zijn?

toch een leuk tafereeltje.
grt,bouk.

putor
5 augustus 2010, 09:24
zal ie niet blij mee zijn?

oh jawel hoor, mijn pa is een heel warme mens, dat gaat niet samen met die 'streng maar rechtvaardig nonsens'.

bedankt voor je reactie

Monica
5 augustus 2010, 21:45
Putor, ik vind het een vertederende foto en ziet opa echt genieten:G:G
Wat ik zo jammer vind is dat opa en ukkepuk niet scherp zijn. Anyways...een zalige foto voor in het babyalbum!:love:

doudeke
6 augustus 2010, 00:43
ik heb mijn pa altijd beschouwd als niet streng en niet rechtvaardig.:G In ieder geval van het betere soort pa's.

Dan zal ik me hiervoor maar excuseren. Slecht "gelezen" van me. :o (Mensen die er zo, op
het eerste gezicht, streng uitzien, zijn dit meestal niet. En meer van dat.) Sorry.

Ann75
6 augustus 2010, 06:09
Heerlijke foto van bompa en kleinzoon! Knap gezien en mooi vastgelegd! :G :G :G

Groetjes,
Ann :)

PS: En hoe oud is zoonlief ondertussen?

putor
7 augustus 2010, 11:38
Dan zal ik me hiervoor maar excuseren. Slecht "gelezen" van me. :o (Mensen die er zo, op
het eerste gezicht, streng uitzien, zijn dit meestal niet. En meer van dat.) Sorry.

no problemo

@ Ann

zoonlief is nu bijna 11 weken.

doudeke
8 augustus 2010, 00:38
no problemo

Thanks. Toch blijft het knagen, want als je iets beter kijkt, zie je misschien toch wel in
die bedachtzame blik een paar zachte, vriendelijke ogen. Alleen oppervlakkig gezien lijkt
die blik dus streng. Met de pretentie iets over iemand of iemands foto neer te pennen,
heb je dus wel de plicht om te kijken en te zien, en niet vlug iets uit je pols te schudden.