Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alana Dante @ Rijkevorsel Swingt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alana Dante @ Rijkevorsel Swingt

    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: Alana Dante @ Rijkevorsel Swingt

    mooi moment.........mooie compo
    het licht /kleur vind ik iets minder.
    dat hoofdje rechts is een beetje storend
    facebook

    Comment


    • #3
      Re: Alana Dante @ Rijkevorsel Swingt

      Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
      mooi moment.........mooie compo
      het licht /kleur vind ik iets minder.
      dat hoofdje rechts is een beetje storend
      Het licht is zoals het daar is, dit is geen studiofotografie waar je met een bepaalde kleurtemperatuur werkt, hier behoud ik gewoon de sfeer en wil ik niet proberen om de kleuren "perfect" te krijgen.

      Het hoofd in de achtergrond, ik heb ook foto's waarbij er toevallig niemand in de achtergrond te zien is, maar het gaat wel om een optreden, en hoe goed Alana ook kan zingen, ze kan niet zonder de muzikanten, die horen er dus ook bij.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Alana Dante @ Rijkevorsel Swingt

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        Het licht is zoals het daar is, dit is geen studiofotografie waar je met een bepaalde kleurtemperatuur werkt, hier behoud ik gewoon de sfeer en wil ik niet proberen om de kleuren "perfect" te krijgen.

        Het hoofd in de achtergrond, ik heb ook foto's waarbij er toevallig niemand in de achtergrond te zien is, maar het gaat wel om een optreden, en hoe goed Alana ook kan zingen, ze kan niet zonder de muzikanten, die horen er dus ook bij.
        ik zeg ook niet dat je de kleuren moet veranderen .........ik zeg gewoon dat ik dat licht niet erg mooi vind..........daar kan jij uiteraard niets aan doen........

        geen optreden zonder muzikanten................idd. maar daarom moet je ze niet fotograferen, want dit gaat ten koste van de aandacht naar de zangeres......tenzij die muzikant iets bijzonders te bieden heeft...........en dat is hier niet het geval.....het zou even goed een toeschouwer kunnen zijn die daar verveeld staat te kijken....
        facebook

        Comment

        Working...
        X