Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drie beroemdheden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Drie beroemdheden

    Op een podium.....



    Warre

  • #2
    Re: Drie beroemdheden

    Cameron, Alberto en Tom. "Great race"....
    Je had blijkbaar een betere plaats dan de fotograaf van Photonews (foto op sporza)
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Re: Drie beroemdheden

      ik denk dat hij één van de beste plaatsen had ... heel geslaagde foto, eentje voor de magazines
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

      Comment


      • #4
        Re: Drie beroemdheden

        Mooi! Zo'n sterren zie je hier niet dikwijls...
        Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

        Comment


        • #5
          Re: Drie beroemdheden

          Knappe foto!
          Vraag me alleen altijd af wat die lui daar toch moeten. Ga toch lekker een film maken ofzo.
          Dennis

          www.dennisbeekelaar.com

          Comment


          • #6
            Re: Drie beroemdheden

            Leuk en vooral ... die zien er nu toch niet spectaculair 'waauw' uit zoals je ze in de boekskes altijd ziet. Merci om dit met ons te delen.
            En .. of jij had een supersuperzoom of jij had een bevoorrecht plekje
            Al doende leert men...

            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Drie beroemdheden

              Bedankt voor de reactie's. En ik had inderdaad een badge waarmee ik dichtbij kon staan!!

              Comment


              • #8
                Re: Drie beroemdheden

                Oorspronkelijk geplaatst door Dennis71 Bekijk bericht
                Knappe foto!
                Vraag me alleen altijd af wat die lui daar toch moeten. Ga toch lekker een film maken ofzo.
                De twee acteurs waren in Parijs voor de voorstelling van hun nieuwe film...en om dan ook even een graantje mee te pikken van s'werelds grootste race is toch mee genomen voor hun?

                Het is en blijft mijn favoriete actrice..en met haar chanel jasje ziet ze er nie slecht uit..
                Ik zou zeggen het is een gewone foto maar da kan niet want je schiet niet elke dag zo grote sterren..dus daarom mag die ook in het grote boek van mij..
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Drie beroemdheden

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                  Leuk en vooral ... die zien er nu toch niet spectaculair 'waauw' uit zoals je ze in de boekskes altijd ziet.
                  Ik vind dat Cameron Diaz er toch wel wauw uitziet en Tom Cruise is groter dan ik dacht (ofwel staat hij ergens op) en heeft uitstraling. De renner is maar een lelijkaard, maar hij zal wel beter fietsen dan Tom Cruise.

                  Als Cameron Diaz over de Meir zou lopen, zou ze de knapste vrouw zijn die er de hele dag is gepasseerd en zouden er veel mannen kijken. Daarom is ze dan ook een actrice.

                  Ik vind al die verhalen van 'celebs zonder make up' maar zever. De meeste celebs zien er s morgens zonder make up nog altijd 100x beter uit dan de doorsneevrouw met make up.

                  On topic : schone foto.
                  Canon-man. Concerten en natuur.
                  Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Drie beroemdheden

                    Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                    Als Cameron Diaz over de Meir zou lopen, zou ze de knapste vrouw zijn die er de hele dag is gepasseerd en zouden er veel mannen kijken. Daarom is ze dan ook een actrice.

                    Ik vind al die verhalen van 'celebs zonder make up' maar zever. De meeste celebs zien er s morgens zonder make up nog altijd 100x beter uit dan de doorsneevrouw met make up.
                    Mijn vrouw hoeft nooit make-up.
                    En al goed voor Cameron dat zij die dag dan niet over de Meir liep.
                    Maar, liefde maakt blind hé

                    greetz
                    Cheeta


                    ps. Ik wil binnenkort een nieuwe lens kopen ...
                    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                    flickr

                    Comment

                    Working...
                    X