Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Expo @ TAZ#10

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Expo @ TAZ#10

    Op verschillende plaatsen in Oostende staan foto's van Stephan Vanfleteren opgesteld.

    of




    edit: Ik mag maar 1 foto zetten, dus de andere in een link. DEZE is in kleur. Ik twijfel eigenlijk... vandaar de 2de
    Last edited by Nick-; 28 juli 2010, 21:30.
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

  • #2
    Re: Expo @ TAZ#10

    ZW voor Vanfleteren is wel ok natuurlijk, maar euh... dat perspectief, daar word ik niet echt wild van. Dus voor mij ZW maar vanuit een ander standpunt toch wel.
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

    Comment


    • #3
      Re: Expo @ TAZ#10

      Bedankt voor je reactie

      Ik heb enkele foto's van deze afbeeldingen en ik vond dit eigenlijk de mooiste positie, de andere vond ik wat saai overkomen... Dat waren foto's van voren of rechtvoor in vogelperspectief.
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

      Comment


      • #4
        Re: Expo @ TAZ#10

        Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
        Bedankt voor je reactie

        Ik heb enkele foto's van deze afbeeldingen en ik vond dit eigenlijk de mooiste positie, de andere vond ik wat saai overkomen... Dat waren foto's van voren of rechtvoor in vogelperspectief.
        Ja, recht voor bedoelde ik nu ook niet... is natuurlijk moeilijk te zien. vanop een foto als je de plek niet kent. Dat weglopen anar een punt links, ok. maar die rechterrand van die muur valt dan nog eens naar achter ook. Heb je er geen waar die rechterrand wel recht staat? Zo zou ik het doen denk ik. En laat die perspectieflijnen naar links dan maar lopen.
        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

        Comment


        • #5
          Re: Expo @ TAZ#10

          Hmm, zo heb er niet aangedacht... De foto zou eigenlijk van hoger getrokken moeten worden, zodat de muur niet "valt".

          Ik heb spijtig genoeg gene, maar ik zal misschien nog eens terug gaan
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

          Comment


          • #6
            Re: Expo @ TAZ#10

            En dan hier posten... zou leuk zijn. Leren we misschien allemaal iets van bij. Want het kan evengoed niks zijn natuurlijk...
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

            Comment


            • #7
              Re: Expo @ TAZ#10

              Ik zal een dezer dagen eens terug gaan.

              Deze foto's staan langs de loods van de NMBS in Oostende, probleem is ook dat je van een goeie meter lager trekt dan de foto's hangen.
              "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
              500px

              Comment

              Working...
              X