Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nero 6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nero 6

    Hallo, ik kocht Nero 6 ik doe nu een poging om een mix cd te maken met foto's en achtergrond muziek ik slaag er in om de muziek in wave formaat naar het compilatie scherm te slepen, (maar dan zou de te branden CD al bijna vol zijn), met foto's lukt dit niet omdat het bewuste formaat niet ondersteund zou worden = Jpeg ? ik zit dus vast. de handleiding is wat te technisch voor mij, misschien ben ik ook al te oud om zulke dingen te willen doen, brengt er iemand wat licht in de duisternis?

  • #2
    Dag
    Noch de StartSmart, noch de selectie van de foto's in het gewone scherm brengen soelaas.

    Ik kreeg altijd 'internal error' of een 'burn-error' op het einde.
    Ben overgestapt op ProShow.

    The Sky is the limit. Digital Gigi

    Comment


    • #3
      hallo, en welkom hier ...

      volgens mijn bescheiden mening is het nog niet opgelost als je wel je muziek én je fotos op de CD gezet hebt. Dat is nl gemakkelijk te doen doen op te geven dat je een data-cd wil schrijven, en dan kan je d'r op zetten wat je maar wil.
      De ham-vraag is natuurlijk met welke toepassing wil je dit gebruiken uiteindelijk. Is er een speciefeke toepassing die dat dan ook nog zou moeten kunnen afspelen ? Alles zou in mijn ogen afhankelijk zijn van het einddoel.

      Geef eens wat meer uitleg over wat je eigenlijk wil bereiken, en wellicht is hier dan wel iemand die je kan op het juiste spoor zetten.
      ---
      darix
      afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
      D70s

      Comment


      • #4
        hij wil dus een fotoshow hebben waar je de foto's mee bekijkt en er muziek bij wil hebben die tegelijk afgespeeld wordt.
        dit gaat zeer gemakelijk met ProShow gold.
        ik heb er velen geprobeerd en ben uit gekomen op ProShow gold.
        Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

        Comment


        • #5
          Thanks voor de response, bedoeling is dat ik een gebrande CD (foto/muziek) kan bekijken op een DVD player aangesloten op TV, ik ben er intussen al achter gekomen dat Nero 6 zeker het "einde" niet is, ben intussen ook al in het bezit gekomen van proshow gold, we gaan eens proberen he mannen!
          [/quote]

          Comment

          Working...
          X