Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe persoonlijke website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe persoonlijke website

    Hallo iedereen,

    Ik heb eindelijk mijn persoonlijke fotowebsite online gezet.
    De bedoeling is dat mensen die ik fotografeer hun eigen foto's kan laten bekijken + wat werk te tonen. Ik wil zeker benadrukken dat het in een opstartfase zit.

    Ik zou het zeker fijn vinden als jullie eens een kijkje willen nemen. Je mag altijd iets achterlaten (mening of tip) op het guestbook

    www.browet-photography.be is de link!

    Om de foto's optimaal te bekijken (handleiding fullview) moet je op het wit rechthoekje klikken op de fotobalk. Ik vind dat dit zo beter overkomt.

    Alvast bedankt

    Groetjes

    Vince

    PS: als je wil op de hoogte blijven van de updates, dan kan je lid worden van mijn facebookgroep
    --> www.browet-photography.be <-- Canon EOS 5D Mark II - Canon 50mm 1.4 - Canon 24 L 1.4 - Tamron AF 90mm 2.8 macro - canon 135 L 2.0 - speedlite 430 EX en 580 II - LEE filters, Mafrotto statief, California sunbounce

  • #2
    Re: Nieuwe persoonlijke website

    De website ziet er leuk uit! Mooi gedaan.

    Kleine opmerking:
    Ik zou die iframe waar je portfolio in komt net iets groter maken. Als ik je portfolio bekijk komen er scrollbars tevoorschijn...
    je kan ook scrolling="no" toevoegen aan je iframe tag...

    Wat ik wel jammer vind is dat je je gastenboek bij een gratis aanbieder hebt geplaatst. Ik zie dat je website bij one.com gehost staat. Die bieden ondersteuning voor bijv. PHP. Er zijn genoeg gratis PHP scripts om een gastenboek in je site te integreren. Dan is alles een geheel!
    Een link naar een andere website (incl. de reclame) komt minder professioneel over, maar als dit niet je bedoeling is kan je gerust mijn opmerking negeren ;-)

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe persoonlijke website

      Oorspronkelijk geplaatst door Weirtie Bekijk bericht
      De website ziet er leuk uit! Mooi gedaan.

      Kleine opmerking:
      Ik zou die iframe waar je portfolio in komt net iets groter maken. Als ik je portfolio bekijk komen er scrollbars tevoorschijn...
      je kan ook scrolling="no" toevoegen aan je iframe tag...

      Wat ik wel jammer vind is dat je je gastenboek bij een gratis aanbieder hebt geplaatst. Ik zie dat je website bij one.com gehost staat. Die bieden ondersteuning voor bijv. PHP. Er zijn genoeg gratis PHP scripts om een gastenboek in je site te integreren. Dan is alles een geheel!
      Een link naar een andere website (incl. de reclame) komt minder professioneel over, maar als dit niet je bedoeling is kan je gerust mijn opmerking negeren ;-)
      Elke opmerking is zeer welkom! Dit is echt handenarbeid geweest hoor want ik ken er gewoon NIETS van en mijn vriend een beetje! We hebben zo goed mogelijk een template bewerkt.:-)
      Ja in firefox komen die scrolbars tevoorschijn! We snappen niet waarom. Bij explorer, chrome zien je diut niet. We hebben toen frameinstellingen zitten verkleinen maar al zette ik die piepklein dan nog kwamen die scrollbars bij firefox. Maar ik zal je post eens doorsturen naar mijne maat:-)
      Ik zal die tip van guestbook ook eens doorsturen naar mijn vriend:-) Mss weet hij er wel raad mee:-)

      Merci hé
      --> www.browet-photography.be <-- Canon EOS 5D Mark II - Canon 50mm 1.4 - Canon 24 L 1.4 - Tamron AF 90mm 2.8 macro - canon 135 L 2.0 - speedlite 430 EX en 580 II - LEE filters, Mafrotto statief, California sunbounce

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe persoonlijke website

        ALLEMAAL HEEL MOOI, maar zo van die HOOFDLETTERS lezen toch wel niet zo leuk. Het komt bovendien erg schreeuwerig over, wat toch niet de bedoeling kan zijn?

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe persoonlijke website

          Ik sluit me aan bij Teun_2

          Maak de grote titels en benamingen kleiner en dan ziet het er nog beter uit !!!

          Kijk eens op http://www.stone-is.com/webhosting/ , zeker niet duur en veel mogelijkheden !!!
          Ik ben eigenlijk niet lui, ik ben alleen erg goed in het niets doen ...

          Comment

          Working...
          X