Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[AANKOOP NIEUWE LAPTOP] tips nodig!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [AANKOOP NIEUWE LAPTOP] tips nodig!

    dffgdfgdf
    Last edited by Seemysterylights; 15 augustus 2010, 21:02.

  • #2
    Re: [AANKOOP NIEUWE LAPTOP] tips nodig!

    Voor jouw toepassingen: Apple !

    Binnen je budget : http://www.cameranu.nl/artikel/94974...te_2_4GHz.html
    Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

    BD1614BE

    Comment


    • #3
      Re: [AANKOOP NIEUWE LAPTOP] tips nodig!

      Ja, Apple, maar, oh nee, weer geen drie blz. gezever. ZOEKFUNCTIE !

      Comment


      • #4
        Re: [AANKOOP NIEUWE LAPTOP] tips nodig!

        *****
        Last edited by Guest13; 23 augustus 2010, 23:49.

        Comment


        • #5
          Re: [AANKOOP NIEUWE LAPTOP] tips nodig!

          *****
          Last edited by Guest13; 23 augustus 2010, 23:49.

          Comment


          • #6
            Re: [AANKOOP NIEUWE LAPTOP] tips nodig!

            Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk bericht
            Voor jouw toepassingen: Apple !

            Binnen je budget : http://www.cameranu.nl/artikel/94974...te_2_4GHz.html
            mm de topicstarter vraagt voor een groot scherm
            daarbij stel ik me wel wat anders voor dan een 13"
            dat valt bij mij onder de noemer klein scherm
            dan er zit maar een dual core proccesor in
            maar 2gig geheugen en 250gig harde schijf
            voor die prijs vind je makkelijk een I5 proccesor bij een echte laptop en niet bij een stuk fruit (apple)
            en meer geheugen,betere grafische kaart en grotere harde schijf
            sorry maar ik krijg het ervan enorm op mijn systeem dat men constant maar een apple zit te pushen terwijl dat die overpriced zijn
            voor hetzelfde geld krijg je bij een gewone laptop veel meer waar voor je geld hoe je het draait of keert
            en er zijn ook nog genoeg mensen die niet overweg kunnen met het besturingssysteem van apple
            ik heb dat ook eens geprobeerd en terug gekeerd naar windows (en nog geen minuut spijt van gehad)

            Comment


            • #7
              Re: [AANKOOP NIEUWE LAPTOP] tips nodig!

              @ Gert1971

              sorry maar ik krijg het ervan enorm op mijn systeem dat men constant maar een apple zit te pushen terwijl dat die overpriced zijn
              voor hetzelfde geld krijg je bij een gewone laptop veel meer waar voor je geld hoe je het draait of keert
              en er zijn ook nog genoeg mensen die niet overweg kunnen met het besturingssysteem van apple
              Beste Gert, Rustig hiermee is TS niet geholpen en of je nu kiest voor PC of Mac is geheel persoonlijk en zoals eerder in dit topic vermeld is het niet de bedoeling weer een zoveelste discussie "off-topic" te creëren.

              Dus als je Tips hebt voor TS > Shoot
              Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

              BD1614BE

              Comment


              • #8
                Re: [AANKOOP NIEUWE LAPTOP] tips nodig!

                Ga effe kijken bij Alternate, op hun vernieuwde website kan je gewoon ingeven welke config je wenst (cpu/ram/disk/prijs) en je krijgt een goed overzicht van de mogelijkheden bij verschillende merken.

                Om de performantie van de CPU te verifiëren kan je hier kijken,( home page). GPU benchmarks vind je eveneens op deze site. Soms ben je verwonderd hoeveel een klein performantieverschil kan kosten
                Last edited by Rudy M.; 23 juli 2010, 08:28.
                Rudy,

                Hier vind je meer Astrofotografie werk.

                Comment


                • #9
                  Re: [AANKOOP NIEUWE LAPTOP] tips nodig!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk bericht
                  @ Gert1971



                  Beste Gert, Rustig hiermee is TS niet geholpen en of je nu kiest voor PC of Mac is geheel persoonlijk en zoals eerder in dit topic vermeld is het niet de bedoeling weer een zoveelste discussie "off-topic" te creëren.

                  Dus als je Tips hebt voor TS > Shoot
                  waarom zet men dan in het eerste antwoord een stuk fruit naar voor?
                  welke totaal niet naar de behoeften zijn van de topicstarter?
                  veel te klein scherm oa

                  Comment


                  • #10
                    Re: [AANKOOP NIEUWE LAPTOP] tips nodig!

                    Inderdaad... voor een budget van 1.000 € ben je best af met die Toshiba van 17" met 6GB geheugen en Radeon kaart. Niet met een dual core 13" design notebookje.

                    En dan nu serieus: als je budget zich beperkt tot 1.000 € en je wil de ADobe suite serieus draaien, kom je bij 'gewone' laptops uit. Kijk niet alleen naar de rekenkracht , maar ook naar de schermkwaliteit. Het scherm van mijn 'oude' Dell kan bijlange niet tippen aan dat van mijn Packard Bell.
                    Qua prijzen dan: Alternate is qua prijzen (en prijs/prestatie) goed. Ook forcom.be en wallabie zijn te overwegen. Of een stevige actie bij Krefel, Vandenborre,...
                    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                    www.musicinframe.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: [AANKOOP NIEUWE LAPTOP] tips nodig!

                      gswgdfgdfg
                      Last edited by Seemysterylights; 15 augustus 2010, 21:02.

                      Comment


                      • #12
                        Re: [AANKOOP NIEUWE LAPTOP] tips nodig!

                        Ben je niet beter af met een iets kleinere notebook, bvb 15", deze is handiger voor onderweg en je koop er een externe monitor bij voor de bewerkingen nadien? Ik stel toch vast dat ik achter mijn vast scherm het comfortabelst werk, qua zithouding en de beste beeldkwaliteit/resolutie heb in vergelijking met de laptops.
                        Rudy,

                        Hier vind je meer Astrofotografie werk.

                        Comment


                        • #13
                          Re: [AANKOOP NIEUWE LAPTOP] tips nodig!

                          Apple ? Hou toch op. Zonde van je zuur verdiende centen.

                          i7 (ja, zeven) laptop, voor nog geen 1100 euris : http://www.paradigit.nl/PARADIGIT/pr...Y/default.aspx

                          Comment


                          • #14
                            Re: [AANKOOP NIEUWE LAPTOP] tips nodig!

                            www.pointersystems.be, heb mijn laptop daar besteld. Heft gaat eerder naar praktisch dan naar mooi, maar j krijgt waar voor je geld.
                            Canon EOS 40D + 350D + 100-300 ƒ/5.6 + Helios 44M-6 58mm ƒ/2.0 + Helios 44-2 58mm ƒ/2.0 + Meyer-Optik auto 135mm ƒ/2.8 + Meyer-Optik 29mm ƒ/2.8^^

                            Comment


                            • #15
                              Re: [AANKOOP NIEUWE LAPTOP] tips nodig!

                              Voor mij is het belangrijkste de batterij, want een laptop die het maar 2 uur uithoudt heeft eigenlijk niet zoveel zin.
                              Helaas zeggen de meeste fabrikanten weinig over die batterij, en helaas gaan de meeste van die dingen ook maar 2 uur mee.
                              Tot sluitertijd, Dirk

                              Comment

                              Working...
                              X