Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"The Doors", nu ja... @Suikerrock kickoff

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "The Doors", nu ja... @Suikerrock kickoff

    Deze is de ontbrekende in het rijtje met ZZ Top en John Fogerty. Een zeldzaam moment waar Ray richting publiek kijkt ipv naar Robby of naar zijn micro.

    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

  • #2
    Re: "The Doors", nu ja... @Suikerrock kickoff

    Een mooie hoor. Jammer wel van de monitor / box in beeld, maar daar kon je moeilijk omheen. Ik denk dat elke fotograaf dat ding er wel heeft op staan, stond dan ook danig in de weg...
    Ik heb een gelijkaardig prentje van Ray :-)

    Nu ik eraan denk: heb ik over je heen gekeken? Wist niet dat je er ook zou zijn. Volgende week ook van de partij neem ik aan?
    www.festivalnoise.be
    http://www.timmyhaubrechts.be

    Comment


    • #3
      Re: "The Doors", nu ja... @Suikerrock kickoff

      Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
      Een mooie hoor. Jammer wel van de monitor / box in beeld, maar daar kon je moeilijk omheen. Ik denk dat elke fotograaf dat ding er wel heeft op staan, stond dan ook danig in de weg...
      Ik heb een gelijkaardig prentje van Ray :-)

      Nu ik eraan denk: heb ik over je heen gekeken? Wist niet dat je er ook zou zijn. Volgende week ook van de partij neem ik aan?
      Sfinks valt dat weekend. Kan ik te voet naartoe op 5 minuten. Ik had alleen kickoff gevraagd. Voor mij geen Seal, Milk Inc, Grace Jones maar Goran Bregovic, Buena Vista Social Club, Youssou N' Dour en Ceu.
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

      Comment


      • #4
        Re: "The Doors", nu ja... @Suikerrock kickoff

        netjes Yourt

        idd, ofwel was het die monitor ofwel die vervelende cameraman die in de baan kwam lopen
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment


        • #5
          Re: "The Doors", nu ja... @Suikerrock kickoff

          Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
          netjes Yourt

          idd, ofwel was het die monitor ofwel die vervelende cameraman die in de baan kwam lopen
          Zwijgt hé... heb daar even gestaan om te wachten tot Ray naar 't publiek keek. En die cameraman wist niet goed wat hij wou precies: naar rechts en zoomen op Robby, terug naar links, weer naar rechts. En ikke daarachter maar links/rechts meeschuiven (en jij mee precies). Die monitor blijft tenminste nog staan. Had op een gegeven moment goesting om die aan zijn broekspijp vanonder te grabbelen en onderuit te trekken. nen hondestiel, dat is 't.
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

          Comment


          • #6
            Re: "The Doors", nu ja... @Suikerrock kickoff

            je bent me voor geweest............ik had hetzelfde moment in de pijplijn staan ....

            het licht en de inrichting van het podium was niet bijzonder.......je moest het dus hebben van dergelijke momenten.....goed gedaan
            facebook

            Comment

            Working...
            X