Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photokina 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photokina 2010

    ik ga dit jaar voor de eerste keer naar photokina in Keulen.

    kan je daar ook aankopen doen en zoja is er een prijsverschil met de winkels hier?
    Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

  • #2
    Re: Photokina 2010

    Peke,

    op enkel zeldzame uitzonderingen na, kun je daar niets kopen.

    De bedoeling is eigenlijk dat de firma's daar hun commerciële contacten onderhouden en verruimen, en uiteraard hun produkten tonen aan de professionele en de amateur-markt.

    Je gaat er naartoe om je te laten informeren, om te kijken, te vergelijken, te testen...
    De meeste toestellen en lenzen kun je daar effectief vastnemen en proberen. Wel rekening mee houden, dat je daar niet alleen zult staan...

    Dus, neem wat geheugenkaartjes mee als je iets wil proberen, en neem ook je eigen toestel mee... je mag daar vrij fotograferen, en er is heel wat entertainment voorzien. Wel op voorhand proberen te plannen welke firma's je wil zien; binnenkort komt er een overzicht van alle deelnemende firma's op http://www.photokina-cologne.com/ . Ga je onvoorbereid, dan loop je er gewoon verloren.

    Ik ga trouwens ook, al sinds de jaren 80 nog nooit gemist...

    --
    Denis
    Last edited by Denis; 22 juli 2010, 01:14.

    Comment


    • #3
      Re: Photokina 2010

      Bedankt Dennis, ik had eigenlijk geen idee wat ik daar juist kon verwachten.
      ik wil vooral eens kijken wat ze zoal hebben aan mini flits installaties voor fotografie van vogels.
      Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

      Comment


      • #4
        Re: Photokina 2010

        Ai ai ai, Als ik wist dat er mensen interesse hadden....

        Ik heb net mijn kortingsbon van 35% bij het oud papier gegooid...
        I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

        Comment


        • #5
          Re: Photokina 2010

          De boekenstands verkopen meestal wél. Hier en daar een kleiner bedrijfje maar de grotere zeker niet.
          De grotere firma's hebben hun aankondigingen opgespaard en bazuinen dat dan in alle richtingen rond. Hier en daar een topfotograaf of -model die wat komt doen.
          Ga er niet vanuit dat je iets op je gemak kan bekijhken.
          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

          Comment


          • #6
            Re: Photokina 2010

            Oorspronkelijk geplaatst door kpas Bekijk bericht
            Ai ai ai, Als ik wist dat er mensen interesse hadden....

            Ik heb net mijn kortingsbon van 35% bij het oud papier gegooid...
            als je ticket online besteld krijg je ook tot 38% korting hoor
            Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

            Comment


            • #7
              Re: Photokina 2010

              Zou ook wel eens willen gaan. Loont het de moeite of niet?
              www.digitalclickx.com

              Comment


              • #8
                Re: Photokina 2010

                als je de laatste dag gaat kan je er echt wel gouden zaakjes doen hoor.... vooral bij de gele mensjes

                die hebben vaak perfecte kopieën bij van gekende merken en willen die niet meer mee't vliegtuig op nemen!

                Heb er 2 jaar geleden een pracht van een statieftas gekocht voor mijn flits-statieven aan 25 euro! Een heel schon reflectieschermke voor ongeveer dezelfde prijs... en zo kan je nog 101 dingen vinden...gewoon effe zoeken

                Let op... ik zou geen technische zaken kopen die kapot kunnen gaan...want garantie is 0,0 he
                some toys 4 big boys
                http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                Comment

                Working...
                X