Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tuinsafari

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tuinsafari



    In de gevaarlijke jungle van mijn tuin waag ik lijf en leden op jacht naar de perfecte foto van de fauna ende flora dezes omgeving. Moedig wurm ik me door de dichte begroeiing, alwaar ik aangevallen wordt door woeste bijen en vrees'lijke mieren.




    Doch, moedig, en van geen kleintje vervaard (al zeg ik het zelve) ga ik door al gaat het plots wat bergafwaarts met me.




    Eindelijk, mijn geduld wordt beloont. Succes!!! Nu ja, succes..., wat is nu blad en wat is nu de gevreesde citroenvlinder? Hij zit daar wel ergens tussen.




    Plots vliegt de vlinder weg, en ik probeer hem nog te schieten maar helaas, mislukt. Wel heb ik een andere jachtbuit namelijk een klein wit bloempje dat mij liefelijk toelacht maar waarschijnlijk dodelijk is gezien zijn donkere natuur.

  • #2
    Re: Tuinsafari

    [Mod]
    In de Beginnershoek zijn maximaal 3 foto's per topic toegelaten.
    Omdat je met je foto's een verhaal maakt, heb ik je topic verplaatst naar Fotoverhalen.

    In het Forumreglement vind je alle informatie ivm het plaatsen van foto's, aantal, ...

    Comment


    • #3
      Re: Tuinsafari

      verhaal is beter dan je opnamen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Tuinsafari

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        verhaal is beter dan je opnamen.
        grt,bouk.
        mee eens, ik zou het es overdoen.
        neem je tijd let op de belichting, tijdstip, ...


        er is meer mee te doen!
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Tuinsafari

          ik mis 1 punt dat de aandacht trekt. Daar moet je nog aan werken.
          Maar toch een punt voor de moeite
          Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

          Comment

          Working...
          X