Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Typhoon card reader van Lidl.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Typhoon card reader van Lidl.

    Verleden week kocht ik bij Lidl/Tessenderlo 2 (1 voor m’n broer) Typhoon 8 in 1 card readers USB 2.0, voor slechts ongeveer €16,- per stuk. Ik probeerde eerst de ene te installeren, dan de andere op 3 verschillende computers, 2 met Windows 98SE en 1 met Windows XP. Telkens zonder succes. Nu is m’n vraag: heeft iemand ervaring met deze toestellen? Heeft iemand ze met succes kunnen plaatsen? Ik heb vroeger al eens een Sitecom kaartlezer geïnstalleerd zonder probleem. Ik heb met Lidl gebeld en deze gaven mij een ander op te bellen tel.nr op. Tot hiertoe heb ik op dat nummer echter geen verbinding gekregen. Bij Lidl sprak men mij van een eventuele fout in het kabeltje?
    Ik plaats de vraag hier, omdat er wel een verband bestaat tussen kaartlezers en digitale fotografie. Ik gebruik ze om mijn CF kaart te lezen.
    Bij voorbaat dank voor uw mening en groeten van lucalfred.

  • #2
    Kijk eens bij http://www.anubisline.com en laad daar de laatste drivers van deze reader in:

    http://www.anubisline.com/english/articlec.asp?id=81035&catid=010

    Laatste drivers zijn van 15/11/2003, dus grote kans dat ze nog wat bugs te fixen hadden

    Kan je altijd eens proberen, let wel! Verschillende drivers voor WinXP/2000 t.o.v. Windows 98/Me

    Nick
    Nikon D300 & een beetje glas...
    Iets kleiners als carry everywhere

    Comment


    • #3
      Het kaartlezetje deed het bij mij direct...

      Windows XP met SP1 deed het zonder morren, en ik had zelfs geen extra drivers nodig...

      Ik dacht dat op het doosje stond 'minimum Windows XP SP1'...
      maar daar ben ik niet zeker van...

      Comment


      • #4
        Ikzelf heb zowel de card reader als de USB hub gekocht.

        Mijn pc momenteel is amper een AMD (vergelijkbaar met een pentium 1) waar windows 2000 op draait.

        Zowel de USB hub als de Card reader waren op 10min geïnstalleerd, heb enkel voor de card reader een driver moeten installeren.

        Bij mij dus geen installatieproblemen en alles werkt supersnel (voor wat mijn pc is toch...)

        Comment


        • #5
          lucalfred
          ik denk dat jij het servicepak1 van xp niet hebt geinstaleerd
          deze heb je nodig voor usb2 te doen herkennen dat zal het probleem zijn
          groetjes en suk6
          NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

          Comment

          Working...
          X