Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaders (omlijstingen)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kaders (omlijstingen)

    Hey, heeft er iemand een idee, waar ik moet zijn voor goedkope kaders?
    formaten: 20x30 en 13x18

    de prijs is vrij belangrijk, want ik heb er vrij veel nodig!
    Weet er iemand wat een goede prijs (of de gemiddelde prijs) is voor die 20x30cm kaders?

    ik dacht al aan blokker, maar als jullie andere ideeën hebben, laat maar komen?
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

  • #2
    Bij Ikea vind je er ook, weet wel niet wat de prijs is.

    Waarom niet eens informeren her en der met de vermelding van het aantal dat je nodig hebt? Ik weet dat heel wat handelaars dan wel een extra scherpe prijs kunnen maken. Zelfs de zogenaamde "duurdere" zaken.

    Wie niet vraagt niet krijgt, hé!

    Succes met de zoektocht!

    ZABB
    BD1094BE - Canon 40D en nog één en ander.

    Comment


    • #3
      Brico, Gamma, etc. Vele doe-het-zelf zaken hebben een aparte hoek voor fotolijsten.
      Groetjes, Blord

      Canon 7D en wat lenzen.

      Comment


      • #4
        bedankt voor de replies,

        ik denk niet dat ik in aanmerking kom voor een groothandelskorting, het zijn er in totaal maar iets meer dan 20 (20x30 en 13x18 samen), dat zal iets te weinig zijn vrees ik hé, maar voor een arm studentjes zoals mij is dat toch wel serieus in diep in het buideltje tasten denk ik

        die kaders van brico en gamma zullen wss echt houten-frames zijn zeker? das is niet echt wat ik zoek (is me te duur).

        Iemand een richtprijs, dan weet ik hoeveel centjes ik moet meenemen?
        Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

        Comment


        • #5
          Ze hebben het in alle soorten en maten. Ook gewoon glas met achterwand en 4 klemmentjes, dit zocht je toch ?
          Groetjes, Blord

          Canon 7D en wat lenzen.

          Comment


          • #6
            onlangs kocht ik in IKEA houten kaders voor foto 18x24 aan € 1.5
            (en eigenlijk verkeerd gekocht...mocht je interesse hebben..)
            daVinci
            www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

            Comment


            • #7
              sorry 18x24 ben ik niks mee, €1.5 .. aha valt goed mee, ik had iets verwacht van een 5 euro per kader.

              zo'n dingen met 4 klemmetjes is de noodoplossing, liefst gewoon een heel dunne plastieke of lichtmetalen kader. Voorplaat hoeft geen glas te zijn, plastiek mag ook.

              bedankt voor de replies iedereen alleszins
              Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

              Comment


              • #8
                ik denk niet dat ik in aanmerking kom voor een groothandelskorting, het zijn er in totaal maar iets meer dan 20 (20x30 en 13x18 samen), dat zal iets te weinig zijn vrees ik hé,
                volgens mij zijn ze heel blij als jij dit aantal afneemd.
                en dan denk ik dat ze graag een speciale prijs maken.
                een middelmaat fotowinkel besteld er geen 20 in een keer.
                Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

                Comment

                Working...
                X