Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De '63 er

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De '63 er

    vanmiddag een statief gaan kopen, en erjuist dan maar meteen getest met mijn nieuwe camera.

    Ik heb meteen mijn lievelings plaats genomen om foto's te gaan trekken, hier het resultaat.

    eerst even gewassen.


    hier enkele boading foto's




    nog enkele coole foto's voor ik vertrok








    En dan het echte werk






    P7140081.jpg

    P7140079.jpg

    P7140077.jpg

    P7140072.jpg

    P7140068.jpg

    Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben, allesinds voor men eerste keer vind ik het aardig!

    Grtz
    Last edited by LamboCars; 14 juli 2010, 21:15. Reden: Max 10 foto's hier, sorry

  • #2
    Re: De '63 er

    15 snapshots van een oldtimer en een kerkhof
    Waar is het verhaal?
    En waarom 15 fotos als er hier maar max 10 toegelaten worden?
    Denk dat interventie van mod te verwachten is.

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: De '63 er

      Inderdaad, vijf beeldjes teveel, heb deze achter een link gezet.

      Desondanks vind ik het wel een bijzonder mooie wagen hoor

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: De '63 er

        henri, dat kerkhof is ver te zoeken want het ligt aan een park met een kerk erbij, en die "oldtimer" zijn restauratie heeft meer gekost dan uw wagen in zijn geheel, als de foto's je niet bevallen kan je ook jouw commentaar voor jezelf houden, en gewoon lekker niet reageren.

        en van die 15 foto's, iedereen moet leren en ondervinden. dus als je nou gewoon had gezegt " chris de max is 15 foto's had ik er niets op tegen gehad, maar zon arrogante reaktie van "15 snapshots van een oldtimer en een kerkhof" hoef ik niet, ben hier om te leren, en tips te krijgen, goedkoop en bijdehande reaktie kan ik missen!

        Zo das er ook weer af.

        Mark, bedankt voor de reaktie en sorry.

        groetjes

        Comment


        • #5
          Re: De '63 er

          Oorspronkelijk geplaatst door Chrissikeuh Bekijk bericht
          henri, dat kerkhof is ver te zoeken want het ligt aan een park met een kerk erbij, en die "oldtimer" zijn restauratie heeft meer gekost dan uw wagen in zijn geheel, als de foto's je niet bevallen kan je ook jouw commentaar voor jezelf houden, en gewoon lekker niet reageren.

          en van die 15 foto's, iedereen moet leren en ondervinden. dus als je nou gewoon had gezegt " chris de max is 15 foto's had ik er niets op tegen gehad, maar zon arrogante reaktie van "15 snapshots van een oldtimer en een kerkhof" hoef ik niet, ben hier om te leren, en tips te krijgen, goedkoop en bijdehande reaktie kan ik missen!

          Zo das er ook weer af.



          Mark, bedankt voor de reaktie en sorry.

          groetjes
          Sorry voor de zere teentjes, maar ondanks je gekwetse houding blijf ik er bij dat het verhaal ver te zoeken blijft.
          En zoals je zelf zegt: je kan hier nog veel leren en ondervinden.
          Mijn reactie betreft zeker niet het gehalte van je beelden maar wel het feit dat in dit forumonderdeel een verhaal verplicht is en geen aanbreng van een massa familiebeeldjes.

          Henri
          lidnummer: BD0435BE

          Comment


          • #6
            Re: De '63 er

            Zeg me dan waar ik het wel moet posten, en zere teentjes? nee, gewoon iemand die zijn mening zegt. haha gekwetste houding voor een man van die leeftijd verwacht ik gewoon zinnige reaktie's en waarom zou ik gekwetst zijn? voor nen hoop foto's in een post die u niet bevallen? jammer.

            en ik zeg het nog, ipv een reaktie te geven van de fouten geef je messchien beter een reaktie met de oplossingen. maar goed


            grtz
            Last edited by Chrissikeuh; 15 juli 2010, 04:19.

            Comment


            • #7
              Re: De '63 er

              Bon, foto's dus

              N° 1 kan bijna rechtstreeks in een reclamefolder voor simoniz Zou evt wat bijsnijden tot net onder de emmer

              De volgende 9 die ik heb bekeken Denk dat je vooral wat meer aandacht aan compositie & licht moet schenken, zeker met zo'n pracht van een oldtimer

              Zulke wagens bulken van de leuke details bv weerspiegeling in 't chroom, contrast tussen het zwart en chroom ...

              Zou zeggen; bedenk rustig wat je wil vastleggen, kies een locatie met neutrale achtergrond (muur, haag, wijd landschap) houd rekening met het licht, is niet evident om een compromis te vinden bij deze kleuren. Gebruik evt. reflectiescherm voor detailopname (A4 papiertje doet wonderen), neem assistent mee
              Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

              BD1614BE

              Comment

              Working...
              X