Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotos voor vrienden , waar ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotos voor vrienden , waar ?

    Hallo,
    Is er een website in de stijl van Oypo waar ik vakantie fotos kan uploaden en waar vrienden die dan kunnen downloaden op basis van een username password (en die gratis is aangezien Oypo blijkbaar toch 0,10 cent per gedownloade foto vraagt ?)

    Alvast bedankt.
    Een fototoestel (van zwart plastiek :D)

  • #2
    Re: fotos voor vrienden , waar ?

    Google picasa

    Comment


    • #3
      Re: fotos voor vrienden , waar ?

      Bij Fotopic kan je albums ook een wachtwoord geven zodat ze alleen maar te bekijken zijn voor iemand die dat wachtwoord kent.

      Je kan de foto's ook via bijvoorbeeld Yousendit doorsturen, daarvoor steek je ze in een gecomprimeerde map, stuur ze door naar Yousendit, en je stuurt daarna de link naar je vrienden.
      Hou wel rekening met de maximale limiet, dan blijft het gratis. Het aantal downloads is beperkt, als je de link naar teveel mensen doorstuurt, dan zullen de laatste de foto's niet meer kunnen downloaden (ze moeten de foto's ook binnen 7 dagen downloaden).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: fotos voor vrienden , waar ?

        Fototime.com, is perfect in alle opzichten, alleen niet gratis, maar ook niet duur $23,95 per jaar voor 4 giga aan ruimte met een trafiek van 20 giga per maand.
        Dus ook hoge resolutie beelden zijn geen probleem. Downloaden is geen probleem.
        Ik ben der van 2001 en heb net deze week weer voor 1 jaar betaald. Zeer krachtige ondersteunende software, maakt het mogelijk om je perfect in te stellen voor het gewenste.
        Mijn gebruik is een online portfolio, met op maat gemaakte URL's. Ook voor het plaatsen van je beelden op een forum is dit een geschikte plaats.
        Je beelden zijn ook niet publiek, alleen jij geeft een toelating op maat, gaande van 1 beeld, meerdere beelden , één map, meerdere mappen tot alle mappen.
        Ook zeer geschikt voor naakt en XXX rated beelden te plaatsen.

        30 dagen proef is mogelijk.

        MVG, Jeff c.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: fotos voor vrienden , waar ?

          Ik zet de foto's meestal in een gecomprimeerde map ergens op m'n webspace en mail dan iedereen de exacte link.

          Moeten ze gewoon op de link klikken en kiezen voor "downloaden". (uiteraard nog unzippen)
          Kan je naar zoveel vrienden doen als je wil en iemand anders vindt het bestand toch niet.
          Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

          Comment

          Working...
          X