Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ulead DVD PictureShow 2.0

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ulead DVD PictureShow 2.0

    Ik heb zojuist Ulead DVD PictureShow 2.0 aangeschaft omdat ik goede ervaringen had met de eerste versie. 2 werkt niet slechter ofzo, maar ik kan maar 10 foto's in één slideshow doen. Is er een manier om meer foto's in één slideshow te krijgen?

  • #2
    Heb je wel de juiste versie van gedownload? De limiet van 10 foto's per slideshow zit namelijk ingebouwd in de trial versie. Ik zou nog eens goed kijken in het bevestigings mailtje van Ulead om de kijken waar je de juiste versie kan downloaden.
    http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

    Comment


    • #3
      wat ik wel zelf merk is dat het allemaal goed leukt alleen heb ik af en toe een foto die "beweegt" in de slideshow weggeschreven als svcd.
      Je ziet artifacts verschijnen die bewegen. Is niet bij alle foto's, af en toe maar eens.

      Enig idee waarom ?

      Comment


      • #4
        Originally posted by PhilippeVDP
        wat ik wel zelf merk is dat het allemaal goed leukt alleen heb ik af en toe een foto die "beweegt" in de slideshow weggeschreven als svcd.
        Je ziet artifacts verschijnen die bewegen. Is niet bij alle foto's, af en toe maar eens.

        Enig idee waarom ?
        Er zou een bugfix bestaan voor dit fenomeen, heb ik ooit eens gelezen op dit forum maar weet niet meer waar.
        Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

        Comment


        • #5
          Toch een beetje raar als je de echte versie zou hebben kan je veeeel meer dan 10 foto's per slideshow gebruiken. Ik heb al reeksen gemaakt voor klanten bestaande uit 100derden foto's. Er is ergens een beperking maar die bestaat uit de maximale capaciteit van je cd, dus hoeveel foto's je op je cd krijgt. Je moet maar eens kijken deze info staat in het opstartscherm: maximum 99 slideshows en het aantal foto's beperkt door de resterende ruimte op je cd.
          Op de site van Ulead staan trouwens regelmatig updates of bugfixes en als je een geregistreerde versie gebruikt krijgt je regelmatig van Ulead info.
          Persoonlijk is dit voor mij een makkelijk te gebruiken en erg goed programma.
          Luc "iKKe"
          http://www.jip.be/luc

          Comment


          • #6
            Ik heb eens gezocht (dat kan je ook zelf doen met de search-functie ) :

            http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=28207&SearchTerms=,foto's,op,cd
            http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=26039&SearchTerms=,slideshow,ul ead

            Er was ooit nog eens een uitgebreidere topic daarover, maar ik denk dat die ouder is dan 120 dagen, en die vind ik niet meer terug.

            Proshow is zeker een aanrader !
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              De patch waarvan sprake kan je op de site van Ulead gratis downloaden.

              Hombre

              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

              Comment


              • #8
                Ik weet al wat het probleem was, ik had ooit eens de trial geïnstalleerd, die blokkeerde nu het programma. Heb hem ff gedeïnstalleerd en alles werkt weer perfect.

                Comment


                • #9
                  Ulead Picture Show 2.0 werkt perfect. Van versie 1 was ik zwaar teleurgesteld. Het is totaal misleidend door te stellen dat je op DVD kan branden, maar dan enkel maar SVCD en dan nog kon je niet gewoon doorspoelen als je de DVD afspeelde.

                  Ulead Picture show 2.0 is echt een verbetering, alleen mochten de overgangen iets beter in de random mode. Ik krijg altijd twee dezelfde overgangen na elkaar.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ulead DVD PictureShow 2.0

                    in de handleiding staat => "Je kan een MP3 of WAV bestand naar een foto slepen. In een tijdslijn wordt dan aangeduid wanneer de muziek begint en bij welke foto dit zal eindigen"....
                    ... maar bij mij wordt heel de balk blauw m.a.w. als het lied gedaan is, wordt het opnieuw afgespeeld tot al die foto's gedaan zijn...
                    weet er iemand hoe het komt? en wat ik moet doen om het goed te zetten??

                    Comment

                    Working...
                    X