Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natalia @ Genk On Stage 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Natalia @ Genk On Stage 2010


    Peter

  • #2
    Re: Natalia @ Genk On Stage 2010

    Goh, iedereen sprakeloos! Ik wist niet dat ie zo goed was??

    Comment


    • #3
      Re: Natalia @ Genk On Stage 2010

      ....ik vind hem erg mooi.....vooral de lichtinval maakt hem af.

      ja....het aantal comments loopt hier de laatste tijd sterk achteruit....
      laat je hierdoor niet ontmoedigen.....en geloof me het is geen graadmeter voor de kwaliteit van je foto.......

      zelf post ik hier wel graag om mijn werk te laten zien aan mijn soortgenoten....maar comments geven vergt telkens een inspanning.....ik vind het dan ook ergens normaal dat je op je eigen foto geen feedback krijgt......

      beschouw het dus zeker niet als een afgang als de teller op 0 staat........
      facebook

      Comment


      • #4
        Re: Natalia @ Genk On Stage 2010

        Mooie plaat al zou ik gewacht hebben tot ze iets meer in jou richting keek.
        Maar knap gedaan.
        It's not the size that matters, it's how you use it.
        Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

        Comment


        • #5
          Re: Natalia @ Genk On Stage 2010

          Tja ... de kijkrichting is idd. iets waar je een opmerking over kan maken. verder moet ej al wat dieper gaan garven om iets te kunnen opmerken. Behalve dan dat ik niet van Natalia houd, daar moet ik niet diep voor graven om dat te weten.
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

          Comment


          • #6
            Re: Natalia @ Genk On Stage 2010

            Same here, en ook spijtig van die beugel.

            Maar een goeie foto wel.
            Canon-man. Concerten en natuur.
            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

            Comment


            • #7
              Re: Natalia @ Genk On Stage 2010

              Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
              Same here, en ook spijtig van die beugel.

              Maar een goeie foto wel.
              Allez, Johan, da's hot tegenwoordig. Er worden de laatste tijd steeds meer beugels geplaatst, ook bij volwassenen, en ge kunt de kleur van uw blokskes kiezen ook. Eerlijk gezegd is er zelfs overconsumptie. maar allez, met een beetje extra belasting halen ze dat geld wel terug binnen van de burgers. Je verliest er aan als je het niet laat doen dus (zoals met die zonnepanelen). Ik zou me haasten, voor ze de terugbetaling van die dingen gaan inperken.
              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

              Comment


              • #8
                Re: Natalia @ Genk On Stage 2010

                Nice one, Peter.
                ('t Licht viel soms op de achterliggende diagonale windverbanden van de constructie, die lijn trekt beetje de aandacht)
                Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                Comment


                • #9
                  Re: Natalia @ Genk On Stage 2010

                  Oorspronkelijk geplaatst door Consiglieri Bekijk bericht
                  Mooie plaat al zou ik gewacht hebben tot ze iets meer in jou richting keek.
                  Maar knap gedaan.
                  Yep, daar zit inderdaad iets in maar............. maar de foto illustreert heel mooi de dynamiek die van deze fantastische zangeres uitgaat.
                  Ik vind de foto heel mooi hoor.


                  Grtz, RF
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Natalia @ Genk On Stage 2010

                    Dank jullie wel voor de leuke commentaren
                    Mijn eerste reactie was misschien wat negatief, maar ik begon al aan mezelf te twijfelen En ik weet dat ikzelf niet veel reacties geef op foto's, maar dat komt gewoonweg door tijdgebrek. Geloof me, ik zou graag de tijd hebben om alles te bekijken en mijn mening te geven, maar dat is jammer genoeg niet mogelijk

                    voor wie het interesseert, op http://peterdirix.smugmug.com/Music/Genk-On-Stage-2010 staat de rest.

                    Peter

                    Comment

                    Working...
                    X