Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdruk 175 x 100

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afdruk 175 x 100

    Ik wil een afdruk van +/- 175 breed en 100 hoog.
    Waar O waar en wat kost dit +/-
    #Dyslexie#
    Fotoacademie Amsterdam Digitaal

    Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

  • #2
    Ik ben daar ook achter aan 't zoeken. Dacht het bij Presto-Print gevonden te hebben, maar na het uploaden kon je dat weer niet aanduiden. Dit terwijl daar wel op de site staat dat posters ook mogelijk zijn. Heb een mailtje gezonden : als antwoord ontving ik :
    kan niet d.m.v. upload je moet het binnen leveren bij een plaatselijke fotovakhandelaar......
    Zullen we dan maar doen zeker ?

    Comment


    • #3
      contacteer Jimmy eens....ze hebben bij hem op 't werk een nieuwe rolprinter gekocht.....

      Stef

      Comment


      • #4
        Daar kan je best bij grafische bedrijven die werken voor reklame voor gaan zoeken, ik weet in Antwerpen enkele firma's die dit voor je kunnen doen. Maar ik zie dat je in Nederland woont dus vrees ik dat je daar niet echt veel aan hebt. De beste kwaliteit ga je ook een flike prijs betalen. Ik heb een poster in mijn studio hangen van 84 x 118 in de normale kwaliteit en die heb ik ruim 55 Euro betaald. In top kwaliteit gaat dit nog een pak duurder zijn.

        Indien je met adressen in Antwerpen geholpen bent geef je me maar een seintje.


        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Ik laat dit soort werk doen bij Cuvelier Graphics in Ieper

          Comment


          • #6
            In een ander forum kwam ik deze/dit tegen:

            http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=1587

            Misschien eens de moeite waard om te kijken.

            Suc6,

            Jim

            Comment


            • #7
              Beste
              een fotowinkel zoeken die een Epson 9600 printer heeft die kunnen op 110 cm breed afdrukken. Epson geeft een kleurgarantie van 75 jaar. Kwaliteit is uitstekend

              Comment


              • #8
                in doornik is er zo een bedrijf die grote rolinkjetprinters heeft, ik heb daar 6 adrukken 50*70 laten maken prijs : 50 euro
                de maximale printbreedte die ze daar hebben is 150 cm
                mvg
                canon powershot A70

                Comment


                • #9
                  Ik weet in Sint-Truiden een winkel. Niet zo goedkoop, maar uitstekende kwaliteit...maar ja Sint-Truiden is niet echt bij de deur zeker?
                  Canon 6D

                  Comment


                  • #10
                    Klopt, bij Robyns in St Truiden doen ze grote afdrukken op een Epson printer met hele goede resultaten en hele goede support... zeker de moeite om eens aan te denken hoor...
                    .:www.shadowarts.be:.

                    Comment


                    • #11
                      Hallo

                      ik ben in het begin van dit jaar in Utrecht naar een beurs geweest voor grafische bewerking.
                      Burmann of zo iets heeft van deze grote printers, het is een berdijf in Enschede misschien op internet zoeken, zij kunnen je misschien verder helpen.
                      Kettelaars in Veghel (noordbrabant)is een drukkerij die dit volgens mij ook doet.
                      maar het zal niet goed koop zijn.
                      Suc6
                      Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

                      Comment


                      • #12
                        Op de site http://pro.colormailer.com/ vindt je wat je zoekt (outdoor poster) maar ...

                        Dit is een service die nog niet in Belgie beschikbaar is. Misschien via UK, Frankrijk of Duitsland bestellen.

                        Robert


                        Originally posted by 4nightlife
                        Ik wil een afdruk van +/- 175 breed en 100 hoog.
                        Waar O waar en wat kost dit +/-
                        CANON 1Ds III | CANON 24-105 IS |CANON 85 1.2 |CANON 17-40 |CANON 70-300 DO IS | Canon 270 EX

                        Comment


                        • #13
                          Top tips
                          #Dyslexie#
                          Fotoacademie Amsterdam Digitaal

                          Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

                          Comment

                          Working...
                          X