Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

olympus E20 en XP

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • olympus E20 en XP

    hallo makkers,

    klein probleempje denk ik, maar via XP kan ik niet meer aan mijn fotos op mijn camera en hij stelt ook niet vast dat er nieuwe hardware is indien ik via USB mijn camera aansluit


    bedankt voor jullie hulp maar ik krijg het niet opgelost

    mvg

    Paul


  • #2
    Hallo Polleke,

    Het probleem met de E-20 zelf, dat weet ik zo niet - maar anders kan je een USB-kaartlezertje aanschaffen. Niet zo duur en zo krijg je dan toch je foto's op de PC.

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Originally posted by jaja
      Hallo Polleke,

      Het probleem met de E-20 zelf, dat weet ik zo niet - maar anders kan je een USB-kaartlezertje aanschaffen. Niet zo duur en zo krijg je dan toch je foto's op de PC.

      Jaja
      Hallo Jaja,

      Ik heb mijn oor eens te luisteren gelegd bij de pro's en de oorzaak bij mij is dat ik een zip 250MB USB drive extra heb en wanneer ik die VEILIG VERWIJDER en daarna terug opstart zal hij indien je naar mijn computer gaat zien dat hij een nieuwe opslagmedium gevonden heeft DUS DE CAMERA? nu moet ik nog effen proberen indien deze ook opgaat voor de camedia van olymus

      mvg
      Paul

      Comment


      • #4
        En inderdaad deze werkt dus ook Jaja

        zo is (?) Uw probleem ook opgelost

        laat maar iets horen

        Comment


        • #5
          Ik gebruik ook Windows XP en heb geen probleem met 't aansluiten en vinden van de Oly E-20. Werkt perfect.
          Maar ook ik gebruik een cardreader firewire omdat dit veel sneller gaat...
          Dus ligt je probleem bij een of ander apparaat dat die E-20 wegduwt en niet laat zien bij nieuwe hardware...

          Comment


          • #6
            Dat klopt Mic, E20 zat dus achter USB aansluiting van de ZIP250 verscholen,

            maar ik heb nog een probleem, internet explorer geeft enkel de letters en afbeeldingen maar de achtergrondkleur is weg, verdwenen

            heeft er nog iemand een goede verklaring voor en als je wil mag je mij de oplossing ook zeggen

            bij voorbaat dank

            mvg
            Paul

            Comment

            Working...
            X