Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VZW vergadering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • VZW vergadering

    Tja dit valt midden in mijn examens, wat voor soort beslissingen zullen er genomen worden? Wat is het nut van de lidkaart?
    Is het zinvol dat ik iemand anders een volmacht zou geven?

    Tom
    --Canon PS A40--
    --BD0180BE--

  • #2
    Zou ik ook wel willen weten, zit dan namelijk ook in de examens
    Dan weet ik toch waarom ik een volmacht aan iemand moet geven ...
    :: http://www.dpix.be ::

    Comment


    • #3
      En krijgen de leden die niet kunnen gaan hun lidkaart dan niet toegestuurd ?
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Hallo,

        Oei oei oei wat een paniek ...
        Wat betreft de lidkaarten, wie ze dan niet kan "afhalen", die krijgt ze natuurlijk op een andere manier thuisbezorgd hé - da's nogal logisch .
        BTW, ze zien er dus picco bello uit, al zeg ik het zelf ...

        Wat betreft de volmacht op de Algemene Vergadering, da's dus geen "must" hé - 't is maar een mogelijkheid die wettelijk voorzien is - maar dat moet dus niet hé.
        De stemming die op de Algemene vergadering gebeurd is het "bevestigen" van de leden van de Raad van Bestuur.
        En de rest van het programma van de AV vinden jullie op de VZW-pagina's ...

        Dus, geen paniek, iedereen krijgt zijn/haar lidkaart .
        En verdorie, waarom moeten ze net dan de examens zetten ...

        Jaja
        Namens Belgiumdigital VZW
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Niet alleen examens is een probleem ook zijn er mensen die moeten werken, zoals ik.
          Ik ga toch proberen om verlof te nemen, het zal niet makkelijk zijn omdat ook mijn collega’s af en toe een weekendje thuis willen zijn net als ik.
          Lukt het niet so bee it , vindt het alleen jammer dat ik er dan weer niet bij kan zijn.
          Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
          Lidnummer BD0066BE

          Comment


          • #6
            En er zijn mensen die familiale verplichtingen hebben die dag
            Dus 14 u zal wat nipt zijn, maar iets later is bibi wel van de partij.
            Maar jullie moeten niet wachten op mij hoor
            Begin maar .... alhoewel

            Comment


            • #7
              Voorlopig mag je nog altijd een chocomelkse klaar zetten. Ik denk wel dat ik me vrij kan maken.

              Comment


              • #8
                Hallo Sonyke,

                "On the rocks" of warm?

                Jaja

                Originally posted by Sonyke
                Voorlopig mag je nog altijd een chocomelkse klaar zetten. Ik denk wel dat ik me vrij kan maken.
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #9
                  On the rocks Jaja

                  Comment


                  • #10
                    waar zit de oorspronkelijke topic waar de vergadering wordt aangekondigd?

                    Ja ik weet het ik zou kunnen zoeken maar let even op mijn nickname please

                    Gevonden, staat natuurlijk bij Bd mededelingen. Maar, woon ik bij wijze van spreken achter de hoek (zeker wandelafstand) zijn wij dat we toch wel in Koksijde zekers.
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment


                    • #11
                      En dan zijn er natuurlijk ook mensen die niet direct in de buurt wonen , geen auto hebben , en ook een fulltime baan hebben
                      Helaas kan ik dus ook niet op de vergadering aanwezig zijn
                      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Lazy Charles
                        waar zit de oorspronkelijke topic waar de vergadering wordt aangekondigd?
                        Iedereen krijgt ook nog een persoonlijke uitnodiging.

                        mvg,
                        peter
                        belgiumdigital vzw.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Hanske
                          En dan zijn er natuurlijk ook mensen die niet direct in de buurt wonen , geen auto hebben , en ook een fulltime baan hebben
                          Helaas kan ik dus ook niet op de vergadering aanwezig zijn
                          Kom op, Hans, omgeving Antwerpen, kasteel, leuk om foto's te maken voor en na de vergadering joh. Ik ga nadenken of ik moeite ga doen om er te komen (en het te combineren met erfenisrompslomp). Zou leuk zijn om je daar eens te zien.

                          Comment


                          • #14
                            Ik woon, ben haast zelfs geboren, aan het Ter Rievieren hof te Deurne.

                            Is zeer gekend en geliefd hier in het Antwerpse.

                            Heb in dat kasteel reeds verschillende vergaderingen gedaan en er ook gegeten!

                            Aanrader is om ook in te schrijven voor het avondmaal, voor 9 Euro krijgt u een soep, hoofdschotel en een dessert(als ik mij niet vergis), in een gezellig ouderweds kasteelkader, waar nog ruimte is om te kunnen stoeien met andere BD'rs.
                            En voor dit alles is dat echt geen prijs...


                            Het kasteel is een zoals een kasteel moet zijn, eiken lambriseringen, krakende trappen, (zware)eikendeuren, enorme traphal, zuilen, een beetje "spooky", enz...

                            Het park zelf is ernorm groot met 3 enorme vijvers, ieder met hun eigen karakter.

                            Kasteel "Sterkshof"(nog mooier) en met slotgracht, is ook in de directe omgeving.

                            Enfin, om dat allemaal te shooten heb je veel meer dan een 1/2dag voor nodig.

                            Voor mensen die hier niet zo bekend zijn is het wat moeilijk om de ingang te vinden, maar anders geef ik later wel een wegbeschrijving.

                            Maar reeds dit, het eenvoudigste is de afrit "Wommelgem" nemen, op de autostrade Antw>Luik.

                            En Natalia, komen hoor, je bent zeker niet alleen om bekende en onbekende leden te (her)ontmoeten


                            Comment


                            • #15
                              Ziet er goed uit dat kasteel Is dit eigendom van de BD vzw? Ik dacht 't wel he?
                              Dus , voor de BDers die niet weten aan wie ze hun volmacht moeten geven...
                              Geef ze aan mij... Dan ga ik in dat kasteel wonen

                              Comment

                              Working...
                              X